השוק
סופוויב ברבעון שיא: הציבור קונה תרופות נגד השמנה - והמניה מזנקת
מניית סופווייב זינקה מעל 60% מתחילת השנה כשטרנד התרופות נגד השמנה מספק לה רוח גבית. איך היא מרוויחה ממנו ואיך היו התוצאות שלה ברבעון השני?
סופווייב המייצרת מכשור רפואי לתעשיית האסתטיקה רושמת תוצאות שיא ברבעון השני עם הכנסות של 21 מיליון דולר לעומת 14.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, זינוק של כ-43% שלדברי החברה נובע מהגדלת מערך המכירות של החברה, פתיחת איזורים גיאוגרפיים נוספים, השקת מוצרים נוספים, גידול במכירת פולסים למערכות אצל לקוחות החברה והגדלת מאמצי השיווק שלה בשווקים השונים.
הרווח הגולמי הסתכם ב-15.9 מיליון דולר (75.5% מההכנסות), לעומת 11.1 מילון דולר (76% מההכנסות) ברבעון המקביל, עלייה של 42%. הרווח התפעולי הסתכם ב-2.2 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.
בשורה התחתונה רושמת סופוויב לראשונה רווח נקי של 1.5 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. במחצית הראשונה של השנה רושמת החברה רווח של 405 אלף דולר לעומת הפסד של 2.5 מיליון דולר במחצית המקבילה.
סופווייב מפתחת כאמור מכשור לתעשיית האסתטיקה, בין היתר מכשירים לעיצוב ומיצוק העור. החברה מרוויחה במיוחד מטרנד התרופות נגד השמנה מסוג GLP-1 לאחרונה, כשהמוצר שלה נותן מענה משלים לבעיות בעור שמתעוררות אחרי השימוש. על הרקע הזה ועל רקע השיפור בתוצאות המניה זינקה השנה ב-64% ובשנה האחרונה ב-43% והיא נסחרת לפי שווי של כ-868 מיליון שקל.
החברה גם ציינה כי במהלך הרבעון החולף המודעות למותג שלה עלתה משמעותית, כפי שמשתקף בפרופילים של החבר ברשתות החברתיות: מספר העוקבים באינסטגרם זינק ב-37% לכ-293 אלף, בטיקטוק מספר העוקבים זינק ב-57% ל-133 אלף, ביוטיוב נרשמה עלייה של 37%, בלינקדאין עלייה של 34% ובפייסבוק עלייה של 24%. החברה ייחסה את העלייה בין היתר לחשיפה של המותג על ידי המשפיענית קים קרדשיאן, שהפוסטים שלה עם המותג הגיעו לכ-3.3 מיליון איש.
בנוסף, בחודש שעבר קיבלה החברה אישור FDA למוצר החדש בשם Pure Impact, שמאפשר חיזוק של מספר קבוצות שרירים במספר אזורי גוף בו זמנית, כמו בבטן, בירכיים ובישבן. בנוסף החברה ממשיכה להתרחב בעולם, כשבחודש אפריל היא קיבלה אישור רגולטורי למוצר שלה ביפן, ובסין החברה נמצאת בהליכים לקבלת האישורים. החברה ציינה בעבר כי השוק הסיני צפוי להיות בגודל דומה לשוק האמריקאי.
"המודל העסקי המוכח שלנו מניב תשואה גבוהה למטפלים, מחזק את נאמנות הלקוחות ומרחיב את פעילותנו בקרב הלקוחות הקיימים שלנו", מסר לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב. "סל האישורים הרגולטוריים הרחב שלנו מה-FDA הכולל טיפולי מיצוק העור בפנים ובצוואר, צלוליט, צלקות אקנה, עור רפוי בזרועות וחיזוק שרירים - מניע אימוץ מהיר של הטכנולוגיה שלנו בתעשיית הרפואה האסתטית. במבט קדימה, התשתית הארגונית הרזה שלנו ערוכה לתמוך בהמשך צמיחה מהירה ורווחיות".
"ההכנסות החוזרות שלנו - שמהוות מעל 40% מכלל ההכנסות - מעידות על שביעות רצון גבוהה מצד מטופלים ומטפלים כאחד", מסר ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר דירקטוריון סופווייב ומייסד-משותף. "מאז תחילת הפעילות המסחרית שלנו, בוצעו כ-600,000 טיפולים בטכנולוגיה של סופווייב. במקביל, מגמות שוק כמו השימוש הנרחב בתרופות הרזייה (GLP-1), ממשיכות להגביר את הביקוש לטיפולי מתיחת עור וחיזוק שרירים של סופווייב. בנוסף, אנו ממשיכים לנהל ביעילות את ההוצאות ותורמים לחיזוק מאזן החברה".
עוד ב-
ההכנסות של סופוויב מגיעות משני אפיקים: מכירת מערכות ומכירת פולסים. את המערכות החברה מוכרת למרפאות כשלאחר מכן היא מספקת להן פולסים על בסיס חוזר. זה מאפשר לחברה לקבל אינדיקציה האם המרפאות באמת משתמשות במכשירים שלה, ולפי התוצאות לרבעון מסתמן שכך המצב: ההכנסות ממכירת פולסים ברבעון הסתכמו ב-9.1 מיליון דולר בהשוואה ל-6 מיליון דולר ברבעון המקביל, זינוק של כ-53%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



