השוק

ענקית הבשר חוגגת רבעון חזק: ההכנסות הסתכמו בכ-395 מיליון שקל

חברת בלדי הודיעה כי הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2025 זינק ב-106% לכ-30.3 מיליון שקל. ההכנסות צמחו בכ-51% לכ-395 מיליון שקל. ההון העצמי עלה לכ-430 מיליון שקל
מערכת ice |  5
קצבייה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הרווח הנקי זינק ב-106% וההכנסות הסתכמו ב-395 מיליון שקלים. חברת בלדי, העוסקת בייבוא, ייצור ועיבוד מוצרי מזון ובפרט מוצרי בשר, פרסמה היום (שני) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2025. לראשונה, החברה הנפיקה את מניותיה בחודש ינואר 2025, זאת לאחר שבאוקטובר 2024 גייסה אג"ח
על פי הנתונים, הכנסותיה של החברה עלו בכ-51% לכ-395 מיליון שקלים, זאת לעומת כ-260.6 מיליון שקלים בתקופה המקבילה בשנת 2024.  הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2025 עלה בכ-60% לכ-79 מיליון שקלים (20% מההכנסות), בהשוואה לכ-49 מיליון שקל (כ-19% ההכנסות) ברבעון המקביל בשנת 2024.
על פי הנהלת בלדי, העלייה ברווח הגולמי ובשיעור הרווח הגולמית נובעת מהעלייה האמורה בהכנסות, לצד התמתנות של עליית המחירים בחומרי גלם ובעלויות נלוות ליבוא. יחד עם זאת, החברה בסה"כ שומרת על יציבות ברווחיות הגולמית, שעמדה על כ-21% בשנת 2024 כולה. 
הישג נוסף נרשם בגזרת הרווח התפעולי. החברה הודיעה כי הנתון עומד על כ-41 מיליון שקלים (כ-10.4% מההכנסות), זאת בהשוואה לכ-22 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנת 2024.  הגידול ברווח התפעולי נובע בעיקר מהתייעלות בהוצאות התפעול. בשנת 2024 כולה עמד שיעור הרווח התפעולי על כ-11.6%.  
הרווח הנקי עלה לכ-30.3 מיליון שקלים, זאת לעומת כ-14.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה שעברה. ה-EBITDA ברבעון הראשון של 2025 עלה לכ-47 מיליון שקלים, לעומת כ-29 מיליון שקלים ברבעון הראשון בשנת 2024. 
ההון העצמי של החברה נכון לסוף הרבעון הראשון של 2025 הסתכם לכ-430 מיליון שקלים (42% מהמאזן), לעומת כ-156 מיליון שקלים נכון לסוף הרבעון המקביל בשנת 2024, וכ-212.5 מיליון בסוף 2024. הגידול בהון נובע מהרווח בתקופה וכן מהנפקת מניות בהיקף של כ-200 מיליון שקלים שביצעה החברה בינואר 2025, עת הפכה לחברה ציבורית.
אורן נגר, מנכ"ל בלדי, התייחס לתוצאות שהוצגו בדו"ח ואמר: "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון של שנת 2025 עם תוצאות טובות, הכוללות גידול בהכנסות וברווח הנקי. תוצאות אלו משקפות את המשך מגמת הצמיחה של החברה והעמקת פעילותה בשווקי היעד". לדבריו, במהלך הרבעון החברה הציגה צמיחה בפעילות  מול לקוחות קיימים מהשוק הקמעונאי, זאת לצד התקשרויות עם לקוחות חדשים.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חברת בלדי
    אזרח 06/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרוויחה כתבות מלפני ושנתיים סותרות לחלוטין, נא להתרענןן בכתבות העבר הכל דרך גוגל לעכשיו שינוי טוטאלי לבדוק לעומק את הכתבה הזו
    סגור
  • 4.
    יוקר מחיה
    בועז 05/2025/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם שקרנים אומרים המחיר עלה ודופקים את אזרח חרם על כל חברות שחוגגות אלנו
    סגור
  • 3.
    כך זה שלוקחים מחירי שחיטה
    הדייקן 05/2025/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע בזמן טפל בקרטל הבשר בארץ. לפתוח יהוא חוםשי ללא מכסות. כולל יבוא אישי
    סגור
  • 2.
    בלדי
    גל 05/2025/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם מחירים כפי שיש היום מה הפלא.אתמול נכנסתי לסופר ורציתי לקנות 2 סטקים אנורקוט מחיר 170 שח לקילו טרי טרי.
    סגור
  • 1.
    עוד חברה שמעלה מחירים בגלל יוקר חומרי בגלם
    אבירם 05/2025/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה שמעלה מחירים בגלל יוקר חומרי הגלם אמורים להרוויח אבל לא בכאלה אחוזים מה שמראה על גרגרנות ושקרנות לשמה. לא רק היא אלה כול חברת מזון כמו פסקוסיץ ושסטוביץ ויוניליבר וכדומה.
    סגור