השוק
רמי לוי וישראייר עם הפסד ברווח וזינוק משמעותי בתזרים המזומנים
חברת התעופה ישראייר ממשיכה לקצור את פירות המלחמה ונהנית מקפיצה גדולה בתזרים המזומנים, זאת לצד הרחבת הפעילות עם צי גדול יותר של מטוסים. כל הפרטים
ישראייר ממריאה לגבהים חדשים עם זינוק של 25 מיליון דולר בתזרים המזומנים ברבעון הראשון של 2025, עם זאת מבחינת הרווחיות דיווחה החברה על הפסד של 6.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה.
הרבעון הראשון של שנת 2025, מציג תוצאות שהושגו לאחר יישום צעדים אסטרטגיים מדודים אשר הובילו לצמיחה מואצת, ביצועים תפעוליים יוצאי דופן, וביסוס איתן של תשתית לעתיד רווחי יותר.
במהלך תקופה זו, הרחיבה ישראייר את צי המטוסים ב-6 מטוסים: 2 בהפעלה עצמית ו- 4 בחכירה רטובה (השכרת המטוס על צוותו).
מהלך זה נועד להבטיח את יכולת החברה להטיס מספר שיא של נוסעים בעונת הקיץ, וזאת על מנת לממש יעד מרכזי – רווחיות הגבוהה מזו של שנת 2024.
בישראייר מדגישים את התוצאות המרשימות ומייחסים זאת לניהול הנכון של הנהלת החברה. בין היתר מציגים כראיה לכך את העובדה שהרווחיות הגולמית נותרה יציבה למרות גידול חד בהוצאות קליטה ובהשקעות; תזרים המזומנים מפעילות שוטפת זינק בכ- 25 מיליון דולר.
עוד גילו בישראייר כי צבר ההזמנות לעונת הקיץ חצה את רף ה- 160 מיליון דולר.
בחברת התעופה מציינים כי בבסיס האסטרטגיה: השקעה חכמה בתשתיות, ביכולות דיגיטליות ובמערכות מתקדמות, בהן: מערכת מסחר מבוססת AI לניהול הכנסות אופטימלי, מערכת הזמנות וצ׳ק-אין מתקדמת, מהמובילות בתעשיית התעופה, מערכת תמיכה תפעולית אווירית ברמה הגבוהה ביותר ואתר מכירות חדש ומתקדם לתמיכה בהיקפי מכירה גדולים.
על פני מנכ"ל החברה אורי סירקיס, כל אלו הם שלבים הכרחיים בדרך לעמידה ביעד המרכזי של השנה: הטסת 2.1 מיליון נוסעים והצגת שנת שיא נוספת ברווח הנקי המתואם וברווחיות גולמית.
עוד ב-
"בכדי להשיג זאת, עלינו להטיס מספר משמעותי יותר של נוסעים. הסיבה לכך, נעוצה בהנחת העבודה כי המחיר הממוצע לנוסע עשוי לרדת בשיעורים מינוריים, ובמקביל, עלויות הייצור צפויות לעלות בשיעורים מתונים, כך שהשפעתן המצרפית בהטסת מעל מיליון וחצי נוסעים מחייבת תוכנית עבודה" אומר סירקיס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



