השוק

אילון מאסק נפרד מכ-75 מיליון דולר: מי זכה בתרומת הענק?

לאחר שהודיע כי הוא מוכן לעבוד בחינם בוועדת היעילות הממשלתית אותה מעוניין טראמפ להקים במידה וייבחר, אילון מאסק תרם סכום נכבד עבור ארגונים הפועלים לבחירתו של טראמפ לנשיאות ארה"ב. כמה כסף תרם מנכ"ל טסלה? | כל הפרטים

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
לאחר שנחשף בחודש יולי האחרון כי אילון מאסק תרם סכום נכבד עבור הקמפיין הפוליטי של דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, איש העסקים ומייסד חברת SpaceX עולה שוב לכותרות.
על פי סוכנות הידיעות רויטרס, איש העסקים והמשקיע האמריקאי הקנדי תרם כ-75 מיליון דולר למספר ארגונים אשר פועלים לבחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב שתתקיים בינואר. 
סוכנות הידיעות רויטרס מדגישה כי המידע מבוסס על גילויים פדרליים חדשים שהציגו את הדרך שבה אילון מאסק תרם לקמפיין הבחירות של טראמפ בדרך לנשיאות ארה"ב.  כזכור, בחודש שעבר דווח כי איילון מאסק, אשר משמש כמנכ"ל טסלה ו- SpaceX, הכריז כי הוא מוכן לעבוד בחינם בוועדת היעילות הממשלתית החדשה אשר אותה מקדם דונלד טראמפ, המועמד לנשיאות ארה"ב.
כידוע, טראמפ הציע להקים וועדה אשר בראשה יעמוד איש העסקים המצליח. בנאום שנשא בחודש שעבר, ציין טראמפ כי מדובר בוועדה שתעסוק במצב הכספים והביצועים של כל הממשלה הפדרלית ולצד זאת היא תציע המלצות לרפורמה נרחבת.
לאחר הנאום של טרמאפ, מיהר איש העסקים אילון מאסק להביע את עמדתו על כך בציוץ  בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו. בציוץ המדובר, כתב מנכ"ל טסלה וחברת SpaceX: "אני מצפה לשרת את אמריקה אם תינתן ההזדמנות. אין צורך בתשלום, תואר או הכרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה