השוק

פתרונות בינה מלאכותית לסכרתיים: DreaMed בסבב גיוסים

החברה גייסה 3 מיליון דולר בהובלת קרן eHealth Ventures. ההון מתווסף למענקים אמריקנים והכנסות ממכירת אחזקות בחברה. המנכ"ל המשיך בפעילות למרות גיוס של חצי שנה למילואים בצפון. זה הפיתוח שהיא מובילה
מערכת ice | 
סוכרת (צילום מוס"ל)
חברת הסטארט-אפ הישראלית דרימד (DreaMed) מציעה פתרון מעניין, מערכת endo.digital מספקת המלצות מבוססות בינה מלאכותית לחולי סכרת שאין להם גישה לרופאים מומחים. החברה הודיעה על סבב גיוסים שהניב 3 מיליון דולרים בהובלת קרן eHealth Ventures
גיוס זה מתווסף ל-20 מיליון דולר נוספים שקיבלה החברה כחלק ממענקים מגורמים אמריקנים. בנוסף, לחברה 9 מיליון דולר שהתקבלו בעקבות מכירה של אחזקות בחברה. סבב הגיוסים מתרחש על רקע מלחמת חרבות ברזל ובתקופה לא פשוטה. ישראלים רבים נמצאים במילואים, וביניהם גם מנכ"ל החברה. ערן אטלס שירת מאז ה-8 באוקטובר בתור קצין אג"ם בבוקר של פיקוד צפון במשך חצי שנה. למרות זאת, במהלך התקופה הזאת המשיך לקדם מספר מהלכים אסטרטגיים עבור החברה.
החברה קיבלה לאחרונה 5 אישורים של מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) דבר שהוביל לחתימה על הסכם שיתוף מידע עם חברה נוספת שעוסקת בתחום המכשור לחולי סכרת, Abbott. עוד פרסמה החברה כי הם חתמו על מספר הסכמים עם מערכות בריאות מובילות בארה"ב. בעקבות ההצלחה בארצות הברית הודיעה החברה כי תגייס עובדים חדשים לשלוחה האמריקנית. 
מנכ"ל החברה, ערן אטלס, אמר: "השנתיים האחרונות היו מאתגרות מאוד לכלל תעשיית ההיי-טק, לתחום הבריאות הדיגיטלית ולנו בפרט. הצלחנו לגבור על קשיי הקורונה, המשבר הכלכלי והמלחמה ואנו נערכים לפריסה רחבת היקף בארה"ב ואחריה למדינות נוספות, עם זרם הכנסות משמעותי וגיוס הון חדש. יש לנו גיבוי של שתי קופות החולים מובילות בישראל: שירות בריאות כללית שתמכה בפיתוח הטכנולוגי וקופת חולים מכבי שהיא אחת השותפות של קרן eHealth Ventures. השותפויות וההסכמים המסחריים הם נקודת זינוק לשלבי הצמיחה הבאים של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה