השוק

רשת הענק הישראלית קרסה: לא תשלם שכר, הלקוחות יצילו את כספם?

לאחר שפורסם כי רשת הרפואה האסתטית הישראלית, אמריקן לייזר, הגישה בקשה לצו עיכוב הליכים מבית המשפט, כעת נודע כי גם לקוחותיה של אמריקן לייזר ייפגעו קשות ורובם לא יזכו להחזרים כספיים
מערכת ice |  5
שירותי רפואה (צילום shutterstock)
רשת הרפואה האסתטית אמריקן לייזר, הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט, בקשה להוצאת צו עיכוב הליכים, בעקבות הקריסה הכלכלית אליה הגיעה. אז פורסם כי הרשת, שצברה חובות ענק של כ-110 מיליון שקל, לא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה והיא מבקשת להגיע להסדר חוב.
אז פורסם כי מעל ל-300 עובדי הרשת, המאיישים את 20 הסניפים שהפעילה הרשת, לא יקבלו את המשכורות המגיעות להם בגין חודש יולי. היום (שני) פורסם באתר "גלובס" כי הם לא יקבלו את השכר גם למחצית מחודש אוגוסט והם לא היחידים שייפגעו מההליך.
על פי הדיווח, בחודשים לקראת הקריסה של אמריקן לייזר, החברה עוד עסקה בהחתמת לקוחות חדשים, עבור טיפולים "לכל החיים", כאשר מדובר בטיפולי הסרת שיער.
כמובן שכעת, לאחר קריסת החברה, לטיפול שנרכש "לכל החיים" אין כל משמעות ובדיווח נאמר כי לקוח שאינו מרוצה מהטיפול ושילם את הסכום המלא בגינו, ייאלץ לחכות להסדר חוב שייקבע על ידי בית המשפט וכידוע, הדבר עלול לקחת זמן רב.
עוד דווח ב"גלובס" כי 180 מעובדי החברה נאלצו לנסות ולדרוש את המשכורת שלהם מביטוח לאומי. זאת כאשר הם פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בבקשה להוצאת צו פתיחת הליכים, שיאפשר לעובדים לקבל את כספם תוך 14 ימים.
כזכור, ברשת מייחסים את הקריסה הכלכלית, או לפחות את ההידרדרות המשמעותית ביותר לשנים האחרונות, בעיקר מתקופת מגפת הקורונה ועד מלחמת חרבות ברזל שפרצה, שהחריפה את המשבר עוד יותר ונראה כי הישראלים איבדו, או לפחות דחו את הצורך בטיפולים אסתטיים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קבוצה בווצאפ
    אגם 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היי פתחתי קבוצה של לקוחות של אמריקן לייזר שנוכל לארגן תביעה ולשתף אחת את השנייה https://chat.whatsapp.com/G40qsLgGd3HIfZKg5UF7AS מוזמנות להצטרף
    סגור
  • תביעה
    מ 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשום בקבוצה שרק מנהלים יכולים להגיב
    סגור
  • לא מצליחה להצטרף
    לימור 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקבוצה
    סגור
  • מעוניינת להצטרף
    רבקה קליינמן 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני שילמתי לביתי טיפולים ואשמח להצטרף
    סגור
  • 1.
    למי שעשה תשלום באשראי שיעצור אותם דבר ראשון ! (ל"ת)
    עו"ד ערן ברטל 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור