השוק

שניב סאסאטק סוגרת רבעון מוצלח עם הכנסות של 203.5 מיליון שקל

ענקית מוצרי הצריכה שניב סאסאטק, מפרסמת את תוצאותיה ברבעון השני של השנה. בין נתוני הדו"ח בולטים העלייה בהכנסות שהגיעו ל-203.5 מיליון שקל וגידול של 225 ברווח התפעולי
מערכת ice | 
דו"ח (צילום shutterstock)
שניב סאסאטק, הפועלת בשוק מוצרי הצריכה ונחשבת אחת מהספקית הגדולות בישראל בתחום, מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של השנה. מנתוני הדו"ח עולה שמגמת הצמיחה של החברה נמשכת גם ברבעון הנוכחי. 
ההכנסות של שניב במהלך הרבעון הסתכמו ל-203.5 מיליון שקל ורשמו גידול של 6.7% לעומת הסכום שהושג בתקופה שעמד על 190.7 מיליון שקל. לפי החברה, הגידול בהכנסות ברבעון, נובע מגידול במכירות בשלושת מגזרי הפעילות של החברה.
הרווח הגולמי ברבעון גדל בכ-19.5% והסתכם בכ-55.2 מיליון שקל לעומת כ-46.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. השיפור נובע בעיקר מהתמתנות במחירי הסחורות במגזר מוצרי הנייר ומוצרי הניקיון ומנגד מהתייקרות במחירי התשומות במגזר האלומיניום והחד-פעמי. הרווח התפעולי של שניב במהלך הרבעון השני גדל ב-22% והגיע לסכום כולל של 12.8 מיליון שקל, לעומת כ-10.5 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. בהמשך לנתוני הדו"ח המוצלחים, החברה הכריזה שתחלק דיבידנד בגובה 2.5 מיליון שקל.
פסח ברנט, מנכ"ל שניב, מסר: "הרבעון השני ממשיך את מגמת הצמיחה החיובית של הרבעונים האחרונים עם שיפור בתוצאות וברווחיות הקבוצה, אשר נבע בעיקר מתוצאות מגזר מוצרי הנייר ומגזר מוצרי הניקיון וזאת למרות החרפת התחרות והשפעות מלחמת חרבות ברזל. במגזר מוצרי הנייר אנו מהווים כשליש מהשוק הקמעונאי ואנו ממשיכים לראות ביקוש קשיח יחסית למוצרינו".
ברנט, המשיך בדבריו ואמר: "אנו מאמינים כי מגמה זו תימשך גם השנה, זאת לצד הכנסת קו חדש במפעל לייצור מוצרים לשוק המוסדי אשר יפעל בהמשך השנה וצפוי לתרום לתוצאות המגזר. כמו כן, החברה כחברה יצרנית כחול לבן מושתתת על יצור מקומי, כך שלעצירת היבוא מטורקיה אין השפעה ניכרת עלינו. במגזר מוצרי הניקיון, בדגש על מותג הסופר פרימיום TNX, ראינו ביקוש גובר, זאת במקביל למהלכים שביצענו אשר הובילו לשיפור בתוצאות המגזר. אנו שומרים על איתנות פיננסית גבוהה עם תזרים חזק מפעילות שוטפת וחוב פיננסי שממשיך לרדת".
ברנט, ציין כי: "לאחרונה, פיצלנו את פעילות הנדל"ן מהפעילות התעשייתית שלנו, דבר שהגדיל לנו את ההון ונותן לנו להתמקד ביתר שאת בפעילות המסורתית שלנו. בכוונתנו להמשיך לפעול להגדלה עקבית של נתחי השוק שלנו תוך שיפור הרווחיות, וזאת ע"י שלושת מנועי הצמיחה העיקריים – הרחבת ייצור ומכירות של מוצרי הסופר פרימיום TNX, הרחבת מותג הפרימיום טאצ' והמשך מובילות שוק בתחום המותג הפרטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה