השוק

מגדל מתפוצצת: רווח של 209 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2024

מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים פרסמה את תוצאותיה במחצית הראשונה של השנה; כעת מגדל מזנקת ורושמת עלייה מרשימה ברווחים | כל הפרטים
מערכת ice | 
רונן אגסי (צילום אורן דאי)
מגדל אחזקות, ביטוח ופיננסים בהנהגת רונן אגסי ויוסי בן ברוך, פרסמה את תוצאותיה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של השנה. מנתוני הדו"ח ניכר שלאחר שהציגה נתונים שליליים ברבעון הראשון של השנה, כעת החברה מתפוצצת עם רווחים מרשמים במיוחד.
הרווח הכולל ברבעון השני של שנת 2024 הסתכם בכ-100 מיליון שקל, לעומת הפסד כולל בסך כ-41 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הנתון המוצלח, הושפע משיפור במרבית ענפי הפעילות של החברה. כמו כן, הרווח הכולל במחצית הראשונה של שנת 2024 הגיע לסכום של 209 מיליון שקל עליה דרסטית לעומת הרווח של שנרשם במחצית הראשונה של 2023 שעמד על 99 מיליון שקל.
כאמור, מגדל הציגה צמיחה בכלל תחומי פעילותה כאשר הפרמיות ודמי הגמולים הגיעו במחצית הראשונה של השנה לסכום כולל של 14.5 מיליארד שקל, נתון שמעיד על עלייה של 14% לעומת הסכום שהושג בתקופה המקבילה אשתקד. היקף הנכסים המנוהלים נכון לסוף הרבעון השני של השנה רשם עלייה של 14% לעומת נתוני הדו"ח של השנה שעברה והוא הסתכם בסכום כולל של 445 מיליארד שקל.
מנכ"ל מגדל אחזקות, יוסי בן ברוך, ומנכ"ל מגדל ביטוח, רונן אגסי, מסרו: "אנו מסכמים את המחצית הראשונה של השנה עם רווח כולל של 209 מיליון שקל וזאת כתוצאה מהפעולות שביצענו במגוון תחומים כחלק מיישום התכנית האסטרטגית שלנו. אנו ממשיכים לראות את פירות יישום זה, שבאים לידי ביטוי, בין היתר, בהמשך שיפור ברווח החיתומי במרבית קווי העסקים לצד צמיחה במכירות ובפרמיות בכל קווי העסקים".
בן ברוך ואגסי, המשיכו בדבריהם וציינו כי: "לצד זה, ברבעון השני לשנת 2024 נרשמו השפעות מיוחדות מהותיות אשר הביאו לגידול של כ-650 מיליון שקל ברווח לפני מס. עדכון המחקר על שעורי מימוש גמלה והמשך עליית עקום הריבית הגדילו את הרווח לפני מס בכ-1,100 מיליון שקל. מנגד, עדכון לוחות התמותה הקטין את הרווח לפני מס בכ-450 מיליון שקל".
בן ברוך ואגסי, אמרו כי: "אנו ממשיכים במלוא העוצמה בתנופת ההשקעות שלנו, כאשר זרוע ההשקעות של הקבוצה ממשיכה להיות אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה. ברבעון השני המשכנו להרחיב את פעילותנו בתחום המשכנתאות; הגדלנו באופן ניכר את פעילותנו והשקעותינו בתחום המרלו"גים הצומח, כאשר היקף השקעתנו בתחום כבר חצה את רף מיליארד ש"ח וכן המשכנו להגדיל את השקעותינו בתחומי הליבה בתיק, בהם נדל"ן ואנרגיה מתחדשת".
לבסוף, השניים התייחסו למלחמה ולהשפעה על פעילות החברה: "על רקע המלחמה המתמשכת ואי הוודאות הממשיכה לחלחל לכלל המשק, לצד השפעות מאקרו כלכליות, אנחנו ממשיכים לפעול בהתאם למתווה שגיבשנו בתוכנית האסטרטגית לשנים הקרובות, תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות לתקופה, מתוך מטרה להמשיך לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה