השוק

מחירי הסחורות: הזהב ממשיך להתפוצץ, הנפט דווקא מאבד גובה

החוזים על הנפט הגולמי מסוג טקסס מתוק למסירה בספטמבר נסגרו במחיר של 76.65 דולר לחבית. החוזים על הזהב למסירה בדצמבר נסגרו במחיר של 2,537.8 דולר לאונקייה, עלייה של 1.8%
מערכת ice | 
מחיר הזהב עולה (צילום vecteezy)

מחיר הנפט נפל, והזהב דווקא נסק. אמש (מוצ"ש) בורסות וול סטריט סגרו יום שביעי רצוף של עלייה, ורשמו את הזינוק השבועי המשמעותי ביותר השנה. למרות זאת, הדולר רשם היחלשות אל מול שורת מטבעות מרכזיים ברחבי העולם. בפעם ה-28 השנה מחיר הזהב רשם שיא, לאחר תנודתיות ממושכת בשווקים שהגבירה את הביקוש אליו.
על פי הדיווח בדה מרקר, החוזים על הזהב למסירה בדצמבר נסגרו במחיר של 2,537.8 דולר לאונקייה, עלייה של 1.8%, בבורסת הסחורות של ניו יורק. מחיר הזהב, שטיפס בארבעה מתוך חמישה ימי מסחר השבוע, השלים עלייה שבועית של 2.6%. החוזים על הנפט הגולמי מסוג טקסס מתוק למסירה בספטמבר נסגרו במחיר של 76.65 דולר לחבית.
מדובר בירידה של 1.9%, בבורסת הסחורות של ניו יורק. בסיכום שבועי נסוג מחיר הנפט מסוג טקסס מתוק ב-0.3%. החוזים על הנפט הגולמי מסוג ברנט למסירה באוקטובר נסגרו במחיר של 79.68 דולר לחבית, ירידה של 1.7%, בבורסת ICE בלונדון. עם זאת, בסיכום שבועי טיפס מחיר הברנט בפחות מ-0.1%.
תגיות זהב | מחיר הנפט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה