השוק

חברת גלאסבוקס משיקה תוכנית חדשה מבוססת בינה מלאכותית

חברת ההייטק הגלובלית Glassbox משיקה תכנית שותפים בינלאומית כדי להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים באמצעות פתרונות חוויות לקוח מבוססות AI 
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת Glassbox, ספקית מובילה של פתרונות מבוססי AI לבינה עסקית של חווית לקוחות, הודיעה על השקת תכנית שותפים עסקיים בינלאומית. מהלך גלובלי זה משלב בין טכנולוגיה לבין ספקים של שירותים ייעודים המסייעים לארגונים להציע ללקוחותיהם חוויית טרנספורמציה דיגיטלית מעולה. תכנית השותפים כוללת חברות מובילות וביניהן: Adobe, Microsoft, AWS, Optimizely, Kameleoon, Blue Triangle, Ness Technologies, Eviden, NTT Data, Fairplay, Digital Monk, ATON. הרשת מתרחבת ושותפים נוספים מצטרפים אליה. 
השותפים בתכנית יוכלו לסייע לארגונים במגזרים כמו: שירותים פיננסיים, טלקום, בריאות, נסיעות ומלונאות לבצע אופטימיזציה של הפעילויות, לפתח נאמנות למותג ולצמוח, זאת באמצעות בניית חוויות דיגיטליות מבוססות תובנות שיהיו מדוייקות ללקוחות בכל נקודת מגע עמם. 
השותפים העסקיים ישתמשו בפתרונות גלאסבוקס כדי להניע קדימה את הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחותיהם. גלאסבוקס תעמיד לרשותם הדרכות מקיפות, תמיכה, יוזמות שיווקיות שבאמצעותם ירכשו מיומנות למינוף היכולות של פתרונות גלאסבוקס, יבנו מקורות הכנסה חדשים, ירחיבו את היצע השירותים ויוכלו לצמוח ולסייע לצמיחת הלקוחות.     
תכנית השותפים הבינלאומית מחולקת לשלוש דרגות: כסף, זהב ופלטינום כשכל דרגה מציעה רמה אחרת של הטבות והזדמנויות לפעילויות עם לקוחות. בין ההטבות: תקציבי השקעה בשותפים, תקציבי שיווק ומכירות, קישור ללקוחות מתעניינים, מודלים לתשלום מהיר של תמריצים, תוכניות הדרכה והסמכה ועוד.       
אלכס ריצ'ארדס, סמנכ"ל שותפים עסקיים בגלאסבוקס: "תכנית השותפים הבינלאומית משנה את כללי המשחק והיא תוכננה להפיק ערך מקסימלי ללקוחות המשותפים ולאפשר צמיחה הדדית והגדלת הכנסות. שיתוף הפעולה עם שותפים בינלאומיים מהשורה הראשונה ייצר הזדמנויות חדשות רבות עוצמה והוא ישנה את האופן שבו עסקים יעמיקו את המעורבות עם לקוחותיהם, תוך הגדרת סטנדרט חדש בעולם הדיגיטלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה