השוק

חברת Deel ממשיכה להתרחב: הרכישה בכ-100 מיליון דולר נחשפת

חברת Deel רוכשת את חברת הפצת מוצרי המחשוב הבינלאומית Hofy בסכום המוערך בכ-100 מיליון דולר. זוהי החברה השלישית השנה שדיל רוכשת ומשיקה שירות חדש בינלאומי בתחום שילוח ציוד מחשוב לעובדים ברחבי העולם.  כל 120 עובדי החברה יקלטו כעובדי דיל שמתכננת לגייס השנה יותר מאלף עובדים.
מערכת ice | 
אלכס בואזיז (צילום deel)
חברת דיל, רוכשת חברה שלישית השנה, את חברת Hofy, תמורת סכום שמוערך בכ-100 מיליון דולר. ומשיקה שירות חדש בינלאומי בתחום שילוח ציוד מחשוב לעובדים ברחבי העולם. כל 120 עובדי החברה יקלטו כעובדי דיל שמתכננת לגייס השנה יותר מאלף עובדים.
Hofy היא חברת אספקת וניהול ציוד IT שבסיסה בבריטניה. החברה מעסיקה למעלה מ-120 עובדים ברחבי העולם ומספקת שירות ומכשור ללמעלה מ-127 מדינות ברחבי העולם. כל 120 עובדי החברה יקלטו בדיל. בסכום המוערך בכ-100 מיליון דולר
זו הרכישה השמינית של דיל בשלוש השנים האחרונות בין החברות שנרכשו Zeitgold ,Roots ,PayGroup ,LegalPad, Capbase, Zavvy ו-PaySpace. כאשר הרכישה הנוכחית מגיעה כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה לשנת 2024 לצמוח ביותר מאלף עובדים. כאשר, כיום יש לחברה יותר מ-4,000 חברי צוות בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם (150 מהם בישראל) ורק לאחרונה דיווחה החברה על קצב הכנסות שנתי חוזר (ARR) של 500 מיליון דולר.
בשנים האחרונות, ניהול משאבי אנוש גלובלי הופך לדבר מורכב ומאתגר יותר; החל מעמידה בקצב גיוסים ועד לחוקי גיוס ושכר מקומיים משתנים בקצב גבוה, כל זאת ועוד תוך צורך ליצירת תוכניות תיאום לוגיסטיקה הכוללת שילוח, ניהול ואיסוף מוצרי IT כמו מחשבים אישיים, מסכים וכו׳.
הרכישה של Hofy תאפשר למנהלי משאבי אנוש ברחבי העולם לאחד את סט הכלים שלהם ולמעשה בסופו של יום לפתור את הבעיה המורכבת הזו. הרכישה של החברה תאפשר לספק ללקוחות Deel שירות IT ברמה הגבוה ביותר כל זאת ועוד לצד שלל הכלים המתקדמים של Deel כמו ניהול עובדים שכירים ברחבי העולם, ארגון ויזות ורילוקיישן, ניהול פרילנסרים, שירותי שכר בינלאומיים ועוד. 
אלכס בואזיז מנכ"ל ומייסד-שותף ב-Deel: "הרכישה הנוכחית הינה צעד משמעותי במשימה שלנו לספק לעסקים פלטפורמת משאבי אנוש ושכר מקיפה. המומחיות של Hofy, באספקה וניהול מכשירים תאפשר לנו להציע ללקוחותינו שירות IT גלובלי חדש שיפשט ויקל על תפעול ה-IT של כלל לקוחותינו ולעזור להם להתמקד בדבר החשוב ביותר והוא הרחבת העסקים שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה