השוק

סקודיקס מזנקת ב-17%: מכירות בהיקף של כ-13 מיליון דולר

סקודיקס מדווחת על המשך המומנטום המוצלח של תערוכת דרופה: נחתמו הסכמים מחייבים לרכישת 17 מערכות אולטרה של החברה בהיקף כולל של כ-13 מיליון דולר

מערכת ice | 
אלי גרינברג מנכל סקודיקס (צילום אוריין ברטוב)
חברת סקודיקס מעדכנת על המשך המומנטום המוצלח שלה בתערוכת "דרופה". נחתמו הסכמים מחייבים לרכישת 17 מערכות מתקדמות של החברה מסוג  Ultra 6500SHD ו- Ultra 2500SHD בהיקף כולל של כ-13 מיליון דולר. בעקבות ההצלחה, מניית החברה זינקה ב-14%.
החברה ממשיכה לפעול לחתימת הסכמים מחייבים ביחס ליתרת הזמנות הלא מחייבות. להערכת החברה, מרבית ההזמנות שהוזמנו יסופקו עד לסוף שנת 2024 והיתר במהלך החציון הראשון של שנת 2025.
תערוכת דרופה הינה תערוכה בינלאומית הנחשבת ליחידה ולגדולה מסוגה בעולם הדפוס, אשר התקיימה בחודש יוני האחרון. במסגרת התערוכה, הושקו שתי מערכות אולטרה של החברה המיועדות לשוק הדפוס המסחרי. 
אלי גרינברג, מנכ״ל סקודיקס: ״המערכות המתקדמות של החברה זוכות לביקוש ועניין רב, לאחר הרוח הגבית מתערוכת דרופה, אשר במהלכה ולאחריה התקבלו הזמנות רבות. כעת אנחנו מדווחים שהזמנות אלו הפכו להסכמים מחייבים ואנחנו פועלים להשלמת חתימה על יתר ההזמנות שהתקבלו.
לצד זאת, אנו עדים כי לתערוכה השפעות שיווקיות חיוביות, החורגות מהתערוכה עצמה, ומצפים למכור בהמשך השנה מערכות מתקדמות נוספות, בין היתר ללקוחות אסטרטגים בינלאומיים, שיתרמו לצמיחת החברה ולרווחיותה.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה