השוק

ענקית המטוסים Airbus סגרה עסקה בישראל: מה רכשה במיליוני דולרים?

אורביט טכנולוגיות הישראלית הודיעה כי יבלה הזמנות מיצרנית המטוסים Airbus לאספקת מערכות ניהול שמע דיגיטליות בשווי כולל של כ-4 מיליון דולר. אספקת מערכות השמע צפויה במהלך 2024 - 2028
מערכת ice |  1
איירבוס 350 של חברת אייר פראנס (צילום יחצ)
אורביט טכנולוגיות, מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה היום (רביעי) כי קיבלה הזמנות מיצרנית המטוסים איירבוס (Airbus) לאספקת מערכות ניהול שמע דיגיטליות בשווי כולל של כ-4 מיליון דולר. אספקת מערכות השמע צפויה במהלך 2024 - 2028.

אודות המערכת הדיגיטלית לניהול השמע האווירי של אורביט (ADAMS): פתרון ה-ADAMS של אורביט (מערכת דיגיטלית לניהול שמע אווירי) תוכנן על מנת לענות על הצרכים הספציפיים של מטוסי משימה גדולים ומתקדמים.
זהו פתרון שמע ושליטה מאובטח, המשלב את ניתוב השמע והנתונים בקרב אנשי צוות שונים ובכלל זה צוות התחזוקה, הטכנאים ומערכות התקשורת וההקלטה של המטוס. ADAMS הינו פתרון אינטרקום פנימי ודיסקרטי התומך בעד 20 משתמשים בעלי יכולת מלאה לתקשורת פנימית.
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "הזמנה חשובה זו ממשיכה את תהליך הגדלת הצבר שלנו ואנו גאים על הזמנות נוספות של חברת Airbus, אשר רוכשת מאורביט מערכות ניהול שמע למטוסי משימה מתוצרתה כבר מעל ל- 20 שנה".
עוד הוסיף אשחר: "אמינות מערכות השמע של אורביט יחד עם ביצועים מעולים, מביאים לקוח זה להזמין מערכות נוספות. הזמנה זו, ביחד עם קודמותיה, מעידות על האמון של יצרניות המטוסים ברחבי העולם במוצרי אורביט. נמשיך לפעול גם בשנה זו ביתר שאת לבניית צבר הזמנות משמעותי לטובת המשך הצמיחה שלנו כחברה מובילה בתחומה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה פרוייקט מרשים (ל"ת)
    ארי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור