השוק

אנבידיה חוגגת הישג ענק: "המהפכה התעשייתית הבאה החלה"

אנבידיה מדווחת כי פלטפורמת התקשורת NVIDIA Spectrum-X Ethernet, אשר פותחה במרכז המחקר של החברה בישראל, זוכה לאימוץ נרחב בתעשייה. בעקבות כך, ספקיות שירותי הענן Lambda, Sacleway, Yotta ונוספות, צפויות לאמץ את הפלטפורמה חדשנית של החברה

מערכת ice |  2
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
אנבידיה, ספקית המיקרו שבבים האמריקאית אשר בראשה עומד ג'נסן הואנג,  הכריזה היום (ראשון) כי פלטפורמת התקשורת NVIDIA Spectrum-X Ethernet, שפותחה במרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל ומשמשת כבסיס למחשב העל Israel-1, זוכה לאימוץ נרחב בתעשייה. לצד אותו הישג מרשים שקטפה החברה בישראל, אנבידיה מדווחת על האצת קצב שחרור המוצרים בפלטפורמה, הכוללת גרסה ייחודית שתחודש מדי שנה. 
מי שצפויות לאמץ ראשונות את הפלטפורמה המיוחדת של הענקית אנבידיה הן ספקיות הבינה המלאכותית STPX Global ו-Yotta, Sacleway, Lambda ונוספות. אימוץ הפלטפורמה של אנבידיה יסייע לספקיות להאיץ את ביצועי התקשורת של תשתיות הבינה המלאכותית שלהן. 
בשל העובדה כי בתערוכת Computex מספר יצרניות ישיקו מערכות ענן, שרתים, מחשוב קצה ומערכות בינה מלאכותית שונה, ציין ג'נסן הואנג, כי "המהפכה התעשייתית הבאה החלה".
עוד אמר הואנג: "חברות ומדינות משתפות פעולה עם אנבידיה כדי להעביר מרכזי נתונים מסורתיים בהיקף של טריליון דולר למרכזי מחשוב מואץ, ולבנות סוג חדש של מרכזי נתונים –  מפעלי בינה מלאכותית, המפיקים מוצר צריכה חדש: בינה מלאכותית".
Spectrum-X היא רשת האת'רנט הראשונה בעולם שנבנתה עבור משימות בינה מלאכותית, ובאפשרותה להאיץ את קצב הנטוורקינג של משימות בינה מלאכותית יוצרת פי 1.6 לעומת מערכות את'רנט מסורתיות.
גלעד שיינר, סגן נשיא בכיר ל-Networking באנבידיה, התייחס לפלטפורמה החדשנית ואמר: "פלטפורמת Spectrum-X מחוללת מהפכה בתקשורת מבוססת Ethernet על מנת לאפשר לארגונים לרתום את מלוא העוצמה של תשתית הבינה המלאכותית, ולהוביל לטרנספורמציה בפעילות ובתעשיות שלהם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למבינים האם המנייה צפויה לעלות או שתשמור על הקיים?
    דוד 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ומה מחיר מניה אחת?
    סגור
  • 1.
    כבוד!! (ל"ת)
    סיגל 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור