השוק

אב-גד מסכמת רבעון ראשון מוצלח: "מקווה שקצב המכירות ימשיך"

חברת הנדל"ן העוסקת בתחום ההתחדשות העירונית פרסמה את הדו"ח הרבעוני הראשון לשנת 2024. בחברה מרוצים מקצב המכירות ומקווים כי הוא ימשיך גם בתקופה הקרובה. הכנסות החברה עלו בכ-5.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
מערכת ice | 
דו"ח (צילום shutterstock)
חברת הנדל"ן אב-גד החזקות בע"מ, העוסקת בתחום ההתחדשות העירונית פרסמה אתמול (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024. הכנסות החברה בתקופה זו הסתכמו לכ-28.6 מיליון שקל, המשקפות עלייה של כ- 5.2%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
עוד צוין בדו"ח כי החברה מכרה במהלך הרבעון הראשון 9 יח"ד, בהשוואה ל- 1 יח"ד ברבעון המקביל אשתקד. כאשר מתחילת השנה ועד היום מכרה החברה  18 יח"ד. זאת כאשר הרווח הגולמי לרבעון הראשון הסתכם ב- 4.4 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד (כ- 4.5 מיליון שקל). שיעור הרווח הגולמי הסתכם בכ- 15.4% מההכנסות, לעומת כ 16.6%  ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המימון נטו ברבעון הראשון הסתכמו בכ- 2.6 מיליון שקל, לעומת 0.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2024 עם הפסד של כ- 1.4 מיליון שקל, לעומת הפסד זניח ברבעון המקביל אשתקד (כ- 41 א' שקל). בנוסף, ציינה החברה כי ההון העצמי לתום הרבעון הראשון לשנת 2024 הסתכם בכ- 63 מיליון שקל, המהווה כ- 22% מסך המאזן.
ראם רצון, מנכ"ל אב-גד התייחס לדו"ח: "אנו ממשיכים להתמקד בקידום שיווק וביצוע של פרויקטים חדשים בתחום ההתחדשות העירונית בדגש על גוש דן והשפלה. בחודש מאי מכרנו 9 דירות בתמורה לכ- 27 מיליון שקל והחתמנו 13 הרשמות לקראת רכישת דירה, בהיקף כספי כולל של כ-46 מיליון שקל. מקווה שקצב מכירות זה, ימשך גם בחודשים הבאים".
עוד אמר רצון: "לפני מספר ימים קיבלנו אישור לפרויקט ראשון שהחברה תבצע בירושלים במיקום מרכזי סמוך לקניון מלחה ואצטדיון טדי, במסגרתו נבנה 160 דירות חדשות בתמורה לכ- 338 מיליון שקל. פרויקט זה הינו אחד מתוך שלושה אותו אנו מקדמים בעיר הבירה. החברה מקפידה ומצליחה לשמור על מינוף נמוך והתמקדות בעסקאות בהן אין צורך במימון רכישת הקרקע, דבר המאפשר את מיקוד ההנהלה בצמיחה קדימה". 
לסיום, התייחס רצון להסכם שנחתם ואמר: "מברך על הסכם המסגרת שנחתם עם חברת הביטוח הפניקס. הסכם המהווה הבעת אמון  משמעותית בחברה, בהנהלתה ומאפשר לנו להרחיב את פעילותנו ולממש את צבר הפרויקטים הקיים ולהגדילו  תוך זיהוי וניצול הזדמנויות בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה