השוק

הראל ויזל רוקם מהלך מפתיע: בדרך לעסקת ענק עם עדן גולן?

עדן גולן (20), בדרך לקטוף קמפיין אופנה ראשון בכיכובה: נציגת ישראל לאירוויזיון נמצאת במגעים עם רשת פוקס שבבעלות הראל ויזל, במסגרתם היא צפויה לחתום בקרוב על חוזה שיהפוך אותה לפרזנטורית החדשה של החברה, מה שיכניס לכיסה הרבה מאוד כסף
מערכת ice |  3
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
עדן גולן (20), נציגת ישראל לאירוויזיון, הצטלמה בימים האחרונים לקמפיין ראשון בכיכובה, עבור מותג טיפוח השיער נטורל פורמולה, זמן קצר אחרי שייצגה את ישראל באירוויזיון 2024, ועל אף כל הקשיים והאנטישמיות המחרידה שחוותה היא סיימה של במקום החמישי והמכובד עם הופעות מדהימות בחצי הגמר והגמר של התחרות שנערכה במאלמו, שבדיה.
אלא שהיום (ראשון) נודע כי גולן ממשיכה לקצור את פירות ההצלחה כשהיא בדרך להפוך לפרזנטורית של חברת פוקס שבבעלותו של איש העסקים הראל ויזל, כך על פי פרסום ב"פנאי פלוס". על פי הדיווח, העסקה בין השניים מתקרבת לכדי חתימה, ואם המהלך אכן ייצא לפועל כמתוכנן, יהיה זה קמפיין האופנה הראשון של עדן גולן.

גולן תיכנס לנעליים של מאור שוויצר, מאיה ורטהיימר, דנה פרידר ועופר חיון, שהיו הפרזנטורים הקודמים של פוקס, עד שהחברה החליטה להיפרד מהם לפני מספר חודשים. וכמה כסף תרוויח גולן מהמלך אתם שואלים? ובכן, סכום העסקה עדיין לא נחשף, אך מדובר על פי הדיווח בצ'ק שמן במיוחד שישלם ויזל לגולן, ואין ספק שמדובר בעסקה מצוינת לשני הצדדים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קריסת ויזל
    פוט 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקריסה קרבה מתמיד
    סגור
  • 2.
    בהצלחה לעדן. מגיע לך להצליח (ל"ת)
    יהלי 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אני מאחל את הכי טוב לעדן גולן!
    שי 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי שתייצג אותנו שוב באירוויזיון בעוד כמה שנים, והלוואי שבתאגיד יבחרו לשנה הבאה את תמיר גרינברג!!!!
    סגור