השוק

המנכ"ל הבא של בנק הפועלים: זה הצעד המשמעותי של הדירקטוריון

דיריקטוריון בנק הפועלים בחר את פזית אלחלל - אשר מתמחה ביישום תפקידי ניהול בכירים בסקטור הפיננסי - ללוות את תהליך איתור ובחירת המנכ"ל הבא של הבנק. על פי גורמים, המשמעות היא: מנכ"ל נוסף לבנק הפועלים מבחוץ ועל הפרק שם חדש שמצטרף לבורסת השמות. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  2
ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים (צילום אביב גוטליב, ענבל מרמרי)
ועדת האיתור למציאת המנכ"ל הבא של בנק הפועלים יצאה לדרך עם מינוי משמעותי. הוועדה שהוקמה מייד עם הודעת הפרישה של דב קוטלר, מנכ"ל הבנק, כבר החלה לפעול, ובורסת השמות מתחילה להתניע.
כזכור, מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, הודיע על פרישה מכהונתו כמנכ"ל הבנק לפני כשבוע וחצי. מדובר היה בהפתעה, מאחר שרק באוגוסט האחרון מונה קוטלר לקדנציה נוספת בבנק.

בראש ועדת האיתור בה עומד היו"ר ראובן קרופיק וכן הדירקטורים נעם הנגבי רונית אברמזון, דוד אבנר, יבחנו אם הפעם ללכת על מועמד ממבפנים או מבחוץ. בורסת השמות החלה לצוץ מייד לאחר הודעת הפרישה של המנכ"ל דב קוטלר, כאשר מרבית הדיווחים עסקו במינויים מבפנים: המשנים למנכ"ל - דלית רביב (החטיבה לקמעונאות) וידין ענתבי (שווקים פיננסיים) ורם גב (מנהל החטיבה הפיננסית). ההערכות על מועמדים מבחוץ עסקו ברן עוז מנכ"ל ישראכרט ושמוליק ארבל לשעבר מבנק לאומי.
בבנקים מעדיפים, כפי שמראה ההיסטוריה, מנכ"ל שמגיע מבפנים, אך המהלך עם קוטלר עצמו שהגיע במחוץ אולי הוכיח את עצמו. הגעתה של פזית אלחלל ללוות את תהליך האיתור אומר שהדירקטוריון לא שולל כלל הגעה של מועמד מבחוץ. על פי גורמים, אלחלל תנסה להביא למינוי של רונן אגסי לשעבר ראש החטיבה העסקית בבנק לאומי, ובכך גם שמו מצטרף לבורסת השמות החמה, על אף הערכות קלושות שהדבר יקרה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למ רות התייעלות חייב להיות בכל סניף קופאי
    לחירום 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מספיק רחובות צדדיים שאפשר למקם בהם סניף בנק בעלות שכירות נמוכה
    סגור
  • 7 מיליארד בשנה רווח נקי (ל"ת)
    7 מיליארד בשנה 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור