השוק

טסלה בצרות? סוגרת את מפעל הענק שלה, העובדים יישארו בבית

אנשים שמתנגדים לתוכניות של אילון מאסק להכפיל את כושר הייצור של המפעל היחיד של טסלה באירופה, מתכננים ארבעה ימים של הפגנות, החל מיום רביעי. בעקבות כך, בטסלה קיבלו כמה החלטות קשות לגבי המשך עבודת המפעל
מערכת ice | 
טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ tesla)
טסלה תסגור את המפעל שלה ליד ברלין לכל העובדים ביום שישי כאשר המונים צפויים להתאסף מחוץ לשעריה כדי למחות נגד ההחלטה המתוכננת להרחיב את הפעילות. הפסקת קווי הייצור של המפעל ביום שישי הקרוב הוכרזה עוד בינואר, כך דיווחה RTL, שלוחת CNN בשלישי, כאשר ציטטו את הדובר של חברת טסלה. ברקע ההפגנות, יצרנית הרכב החשמלי החליטה שכל שאר העובדים במפעל צריכים להישאר בבית, על פי RTL.
פסי הייצור פועלים בדרך כלל בימים שני עד שישי. יום חמישי הוא יום חג בגרמניה, מה שהופך את יום שישי למה שנקרא "יום גשר" בין החג לסוף השבוע. אנדרה תייריג, מנהל ייצור בכיר במפעל טסלה, אישר בפוסט ביום שלישי כי תהיה "השבתת ייצור מתוכננת ליום אחד" ביום שישי.
 
אנשים שמתנגדים לתוכניות של אילון מאסק להכפיל את כושר הייצור של המפעל היחיד של טסלה באירופה מתכננים ארבעה ימים של הפגנות, החל מיום רביעי. Disrupt, קואליציה של קבוצות מחאה אנטי-קפיטליסטיות המוצהרות בעצמן, טוענת שההרחבה תדרוש פינוי חלקים של היער שמסביב ותגרום למאמץ נוסף על אספקת המים המקומית.
הייצור במפעל יופסק לאחר המשמרת המאוחרת ביום רביעי ויתחיל מחדש ביום ראשון במשמרת הלילה, כך דיווח העיתון הגרמני הנדלסבלאט, תוך ציטוט אימייל של החברה שנשלח לעובדים.
במשטרה המקומית אומרים כי נעשו הכנות למבצעים "מקיפים", וציינה כי הם ייתמכו על ידי המשטרה הפדרלית ומספר כוחות משטרה אחרים במדינה. "לא ניתן לשלול מחאות משבשות כמו גם פעולות פליליות האופייניות לסוג זה של התכנסות", הצהירו במשטרה והוסיפו כי "אנו ערוכים לתוצאה שלווה ולא שלווה כאחד. אם יבוצעו פשעים, המשטרה תתערב בנחישות".
טסלה לא הגיבה לפרסום של רשת CNN. זו הפעם השנייה מזה חודשים רבים שמפגינים משבשים את הפעילות במפעל. בתחילת מרץ, קבוצה של פעילי שמאל קיצוני קיבלה אחריות לפיגוע הצתה של עמוד חשמל במתח גבוה המספק חשמל למפעל. התקרית אילצה את טסלה לסגור את המתקן למשך שבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה