השוק

החברה הישראלית שתבעה את מייקרוסופט הגיעה איתה להסכם: "יעבדו יחד"

חברת FAST CORPORATE הישראלית ומיקרוסופט הגיעו להסכם שיאפשר את המשך הפעלת חנות האפליקציות על גבי מערכת ההפעלה ווינדוס. זאק דחוביץ, מנכ"ל FAST CORPORATE: ״אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט שיאפשר לנו להמשיך ולהפעיל את PC APP STORE לטובת מאות אלפי המשתמשים שלנו"
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
חברת FAST CORPORATE הישראלית הגיעה להסכם עם מיקרוסופט שיאפשר לה להמשיך להפעיל את חנות האפליקציות שלה הפועלת על גבי מערכת ההפעלה WINDOWS. באוגוסט האחרון, הגישה FAST CORPORATE תביעה כנגד מיקרוסופט העולמית ומיקרוסופט ישראל, בטענה שהאחרונות פועלות לחסימת חנות האפליקציות שלה וכי הדבר נעשה שלא כדין ובניגוד לחוק ההגבלים העסקיים.
לאחר שבית המשפט העליון חייב בדצמבר את מייקרוסופט העולמית להתדיין בישראל, קיימו הצדדים הליך גישור בפני כבוד השופטת בדימוס הילה גרסטל. בסיום הליך הגישור, הגיעו הצדדים להסכם פשרה, המסדיר את היחסים בין שתי החברות ומאפשר את המשך שיתוף הפעולה ביניהם.
 
זאק דחוביץ, מנכ"ל FAST CORPORATE מסר: "שני הצדדים גילו נכונות לעבוד יחד על מנת לפתור את הנושא. אני שמח שהגענו להסכמות עם מיקרוסופט, שיאפשרו לנו להמשיך ולשתף פעולה ולהפעיל את חנות האפליקציות שלנו PC APP STORE לטובת מאות אלפי המשתמשים שלנו״. 
מיקרוסופט העולמית כפרה תחילה בסמכות בית המשפט בישראל לדון בתביעה ובצו המניעה כנגדה, ואכן בית המשפט המחוזי קיבל את תביעתה. אולם, בית המשפט העליון הפך את ההחלטה ודחה את טענות מיקרוסופט העולמית בתוך שהוא מכיר במיקרוסופט ישראל כמען להמצאה עבור מייקרוסופט העולמית. את פאסט קורפורייט ייצגו עורכי הדין יוסי רוזנבלום, משה ברהוד ובני אשכנזי ממשרד שטיינמץ הרינג גורמן ושות', ואת מיקרוסופט ייצגו עורכי הדין שלומי שניידר ואייל שגיא ממשרד עמר רייטר ז'אן ושות'. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה