השוק

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק וג'ף בזוס צמודים מאי פעם

100 מיליון דולר מפרידים בין מנכ"ל טסלה ליו"ר אמזון, שמחליפים ביניהם מקומות בפעם המי יודע כמה. במקום הראשון ברנאר ארנו, האיש החזק בתבל שרושם הון של 212.5 מיליארד דולר. וגם: כמה הרוויח מארק צוקרברג ואיפה ממוקם לארי פייג'? 
מערכת ice |  2
ברנאר ארנו, מארק צוקרברג, לארי אליסון (צילום shutterstock)
כיפופי ידיים: איפה הימים בהם אילון מאסק היה האדם העשיר בעולם? כנראה שרחוקים למדי, ועם זאת, נראה שלמיליארדר והיזם, כמו עוף החול, יש כוחות להתרומם מעפר ולזנק בעלייה. משחק הכיסאות התקופתי המתמשך, בא לידי ביטוי בדירוג המגזין הכלכלי פורבס, המציג את הרשימה המלאה של עשירי העולם כהרגלו בקודש.
איש העסקים ברנאר ארנו נותר האדם העשיר בעולם, ונראה שאף אחד לא מתכוון לקחת את התואר הזה ממנו. בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור הפסיד במהלך השבוע החולף לא פחות מ-3.2 מיליארד דולר, אלא שמדובר בנזק שולי ביחס להונו האדיר, שנותר יציב למדי ומוערך ב-212.5 מיליארד דולר.
בזוס ומאסק מחליפים מקומות, שוב: מנכ"ל טסלה, ובעליה של הרשת החברתית X במקום השני כשהונו העצמי הוא 192.2 מיליארד דולר והוא מציין רווחים של 4.5 מיליארד דולר. מייסד ויו"ר חברת אמזון נושף בעורפו והפער ביניהם עומד על 100 מיליון בלבד. הונו מוערך כעת ב-192.1 מיליארד דולר, כשהוא רושם הפסד שבועי של 2.7 מיליארד דולר. 
במקום הרביעי מארק צוקרברג, מייסד ונשיא מטא, אבי פייסבוק שפרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2024 שרושם הון עצמי של 155 מיליארד דולר כשהוא מציין הפסד אדיר של 18 מיליארד דולר. לארי אליסון סוגר את החמישייה הראשונה עם הון עצמי של 143.4 מיליארד דולר, עם הפסד של 122 מיליון דולר. 
 
במקום השישי וורן באפט, מנכ"ל ברקשייר האת'ווי שהונו העצמי עומד על 133.6 מיליארד דולר. במקום השביעי לארי פייג' עם הון של 130.2 מיליארד דולר.
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בזה מתמחים
    חוני 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לנו משהו תתביישו מה תעשו עם כל הכסף? תנו לנו לחיות לםחות הילדים שלנו הכסף לא מספיק
    סגור
  • 1.
    מעניין מאוד!!!!
    אנצי! 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה מספרים לנו את זה המעמד הבינוני?! כאילו שאלה ברשימת פורבס יזמינו אותנו לאירועים בחברה הגבוהה ולכן זה סתם מיותר ומשעמם!!!!
    סגור