השוק

צ'ק פוינט ברבעון חזק: 599 מיליון דולר בהכנסות - "תוצאות נהדרות"

צ'ק פוינט של גיל שוויד פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024. בחברה מרוצים מהגידול בהכנסות ומהמוצרים החדשים שהשיקו, ברקע מהפכת הבינה המלאכותית המתרחשת לנגד עינינו
מערכת ice | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock, Magma Images)
ענקית הטכנולוגיה הישראלית, צ'ק פוינט, פרסמה היום (חמישי) את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024. החברה דיווחה על עלייה של 6% בהיקף המכירות שלה, שהסתכמו בסכום של 599 מיליון דולר.
על פי דיווחי החברה, הרווח למניה עמד על 2.04 דולר, המהווה עלייה של 13% לעומת הרבעון המקביל. ההכנסות ממנויים עלו ב-15% ל-263 מיליון דולר. ההכנסות ממכירה של מוצרים ורישיונות שאינן במודל מנוי, ירדו ל-103 מיליון דולר וההכנסות מעדכוני התוכנה שמספקת החברה ושירותי התחזוקה, עלו ל-235 מיליון דולר.
מנכ"ל ומייסד החברה, גיל שוויד, התייחס לתוצאות הטובות שפרסמה החברה ואמר: "הרבעון הראשון הניב תוצאות נהדרות עם הכנסות ורווח למנייה בקצה העליון של התחזיות שלנו. סיפקנו צמיחה דו ספרתית חזקה בהסכמי פלטפורמת אינפיניטי, המשקפים יותר מ-13% מסך ההכנסות. זאת כאשר ההכנסות המצטברות שלנו מהוות 83% מסך ההכנסות".
"השקנו את Quantum Force, קו חדש של נתבי בטיחות לחיזוק של ארגונים בכל סדרי הגודל, עם טכנולוגיית חומת האש של הדור החדש. בנוסף, השקנו טכנולוגיות חדשות לרבות Harmony SaaS, המגנה על פלטפורמות SaaS ודאטה, ו- Infinity AI Copilot, עוזר בטיחות מבוסס בינה מלאכותית, להעצמת אפקטיביות האבטחה ברחבי הארגון".
כזכור, שוויד סיפק מספר אמירות מעניינות בנוגע לתעשיית הסייבר הישראלית על רקע המלחמה, בראיון מיוחד ל-ice: "התעשייה הישראלית עומדת בכל יום באיומים ובמתקפות אינסופיות. הבעיה היא בדרך כלל בהפעלה נכונה של המערכות שצריך להקפיד עליה אבל התעשייה עצמה עומדת במשימה. יש המון גורמים שפועלים בישראל אבל אנחנו זיהינו 10 מתקפות משמעותיות. 5 היו של החיזבאללה ו-5 היו איראניות ואני יכול להגיד לך, כל ארגון היום יכול לעמוד במתקפות סייבר. השאלה הגדולה היא אם הוא מפעיל נכון את המערכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה