השוק

מכה לשופרסל: היו"ר הנבחר לא יוכל לכהן בתפקיד

לאחר שנעתרו לבקשת הרשות לניירות ערך ומינו את פרופ' יצחק שפירא, שמשמש סמנכ"ל בית החולים איכילוב לתפקיד, בהיקף של 4 שעות חודשיות, במשרד הבריאות החליטו לא לאפשר לו לקחת את התפקיד
מערכת ice |  1
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
מכה גדולה לשופרסל. אחרי שכבר מונה פרופ' יצחק שפירא, סמנכ"ל בית החולים איכילוב, ליו"ר שופרסל במקביל לתפקידו הבכיר באיכילוב, בהיקף של 4 שעות חודשיות, הוחלט במשרד הבריאות לאחר שמיעת עמדת בית החולים לא לאשר לו את המינוי המקביל.
על פי דה מרקר, במשרד הבריאות יאשרו, ככל הנראה, לשפירא לכהן בתפקיד של דירקטור בשופרסל, בכפוף להסדר ניגוד עניינים. כזכור, באיכילוב אמרו כי המינוי לא אושר בבית החולים, לאחר שהעניין נבדק במישור המשפטי והן במישור הערכי.
 
במכתבו של מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, למנכ"ל בית החולים רוני גמזו, הוא קבע: "ממספר היבטים יש חשש לטעם לפגם. הציפייה הציבורית היא שמנהל בכיר בדרגתו של פרופ' שפירא יקדיש את מירב זמנו ומרצו למשרתו הבכירה במרכז הרפואי, ויימנע מעיסוקים שרק עצם הזמן הנדרש למלא אותם כראוי יוצר פוטנציאל לקונפליקט בין שני התפקידים".
לאחר ההחלטה, מאיכילוב נמסר: "קיבלנו את עמדת משרד הבריאות, אנחנו עדיין בשיח איתם כדי להסדיר את הנושא". משופרסל לא התקבלה כל תגובה לגבי המהלך שמאלץ אותם לחשוב שוב על יו"ר חדש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    חיים 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחת אמיר לשעבר עמר ככה זה פה במדינה אם אתה לא בשם משפחה הנכון בחיים לא תתקדם בושה לספרדים שמישרים קו עם האשכנזים הנהורים (קפלנים)
    סגור