השוק

שיכון ובינוי חוגגת רבעון ראשון חזק: "שוק הנדל"ן מתעורר"

"שוק הנדל"ן מתעורר עם עליה עקבית שמאפיינת את החודשים האחרונים. העלייה נובעת לא רק מגורם אחד, וקשורה בין השאר לתנאים כלכליים אופטימליים יותר מבעבר לצד היבטים פסיכולוגים של שקט וביטחון שמתקשרים עם רכישת דירה", אמר סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה עם פרסום הדו"ח
מערכת ice |  4
שיכון ובינוי (צילום קרדיט: ויופוינט)
חברת שיכון ובינוי נדל"ן, הפועלת בתחומי התשתיות, הנדסה אזרחית, בנייה, יזמות נדל"ן, אנרגיה וזכיינות, ואשר פועלות ביותר מעשרים מדינות ברחבי העולם, פרסמה הבוקר (ראשון) את דו"ח המכירות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024.
על פי דיווחי החברה, היא מכרה ברבעון הראשון 173 יח"ד, לעומת הרבעון אשתקד בו נמכרו 73 יח"ד סה"כ. לדברי החברה, ההישג בולט במיוחד אם לוקחים בחשבון שכל הדירות שנמכרו הן בשוק החופשי.
עוד מסרה החברה כי המיקומים שמובילים את מספר הדירות המכורות הם בן שמן, תל אביב, ראשון לציון, הוד השרון וקרית ביאליק. ממוצע מחיר דירה עומד על כ-  2.9 מיליון שקל וערך החוזים מסתכם בכחצי מיליארד שקל.

דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן, אמר: "שוק הנדל"ן מתעורר עם עליה עקבית שמאפיינת את החודשים האחרונים. העליה נובעת לא רק מגורם אחד, וקשורה בין השאר לתנאים כלכליים אופטימליים יותר מבעבר לצד היבטים פסיכולוגים של שקט וביטחון שמתקשרים עם רכישת דירה".

צילום: ליאור מויאל
"מעניין לראות שטווח הדירות שנמכרו הוא רחב ותמהיל הדירות הוא מגוון, מה שמעיד גם על שונות בקרב הרוכשים. אפשר להעריך שהעלייה תימשך וצריך לראות כיצד כל הגורמים, המדינה, הרשויות המקומיות והיזמים פועלים להגדלת ההיצע". הוסיף.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הכל בלוף אחד גדול (ל"ת)
    חא 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אנחנו מסכלים לתציאות בפנים השאר לא מעניין לי אין כסף לק
    ין 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במחירים האלה
    סגור
  • 2.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחמתעורררחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחמתעוררחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחמתעוררחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 1.
    נו ו....
    טרמינטור 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זאת כתבת יח"צ מהזן הנחות , כתבה שיווקית בשקל שמתעסקת בנתונים תפלים ומאד לא משמעותיים ובעיקר לא נוגעת בעיקר. החברה חייבת טיפול שורש , המניה התרסקה יחד עם שווי החברה, בחברת הנדל"ן לפי מקורות מבפנים יש תחלופה שלא מביישת את ארון הגרביים של ארסנל ליברפול ומנצסטר סיטי ביחד !! הניהול אם יש כזה כושל מתמיד, אבל העיקר להוציא כתבות שיווק נוצצות לעיני כל קורא, צריך לזכור תמיד בסוף החרא צף !!
    סגור