השוק

חברת גילת חוגגת: הזמנה בהיקף 5 מיליון דולר מארה"ב

חברת גילת רשתות לוויין הודיעה היום כי DataPath, מהחברות הבנות של החברה בארה"ב קיבלה הזמנה נוספת בהיקף של 5 מיליון דולר ממחלקת ההגנה (DoD) בארה"ב
מערכת ice | 
בניין חברת גילת רשתות לוויין (צילום ויקיפדיה/ חברת גילת רשתות לוין)
חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי DataPath, אחת מהחברות הבנות של החברה בארה"ב קיבלה הזמנה נוספת בהיקף של 5 מיליון דולר ממחלקת ההגנה (DoD) בארה"ב. הזמנה זו הינה עבור טרמינלי DKET 3421 הניידים המאפשרים את הגמישות, הנפח, הקישוריות והשליטה התפעוליים הנדרשים להבטיח קישוריות בכל מקום בעולם.
טרמינל ה-DKET 3421 הינו פתרון חדשני התומך בצרכי הלקוחות בטרמינל אמין באיכות גבוהה, המיועד למשימות תקשורת קריטיות. טרמינל ה- DKET 3421תומך בפעילות של  multi-carrierעם ארכיטקטורת מודם הניתנת להרחבה (עד ל-32 מודמים), ושוקל פחות מ-2,300 ק"ג. הודות למשקל הנמוך הוא ניתן לניוד קל באמצעות מלגזה. ה-DKET 3421 הניתן לפרישה בפחות משלוש שעות מספק רשת לוויין בממשק אחוד עם גמישות המאפשרת לעשות שימוש בלוויינים זמינים נוספים.
 
"אנו שמחים על קבלת הזמנה נוספת ל-DKET 3421 המהפכני שלנו מלקוח צבאי/ ממשלתי מוערך שלנו. ההזמנה החדשה הזו מדגישה את האמון והביטחון בחברה שלנו וכן ביכולתנו לספק פתרונות למשימות קריטיות אשר עומדים בדרישות המחמירות של הלקוח שלנו," אמר בארי ו. בוטס, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-DataPath. "הזמנה זו ממחישה את יכולתנו לספק רשתות תקשורת אמינות, קלות לפרישה ובעלות ביצועים גבוהים, כמענה לצורך הגובר מצד לקוחותינו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה