השוק

מנועי בית שמש בדרך לעסקת ענק: "ביקושים מתגברים בעולם"

החברה מדווחת על הרחבת ההתקשרות בסך כ-75 מיליון דולר נוספים עם אותו הלקוח ולקוח נוסף מוביל בתחומו, בעלי איתנות פיננסית גבוהה, לצורך פיתוח וייצור מנועי סילון במגזר המנועים של החברה. להערכת החברה, הלקוחות האמורים עשויים להגדיל את ההזמנה. היו"ר גילון בק: "המהלך מוכיח את חשיבותה ויכולותיה של החברה בתחום"
מערכת ice |  1
מפעל מנועי בית שמש (ארכיון) (צילום מנועי בית שמש)
מנועי בית שמש מדווחת היום (שלישי) על הרחבת ההתקשרות בסך כ-75 מיליון דולר נוספים (כ-284 מיליון שקל) עם אותו הלקוח ולקוח נוסף מוביל בתחומו, בעלי איתנות פיננסית גבוהה, לצורך פיתוח וייצור מנועי סילון במגזר המנועים של החברה.
נכון למועד זה, ההיקף הכולל של ההזמנות שהתקבלו בגין התקשרויות אלו עומד על סך מצטבר של כ- 124 מיליון דולר (כ-471 מיליון שקל). כמו כן, להערכת החברה, הלקוחות האמורים עשויים להגדיל את ההזמנה כך שסך הכול תסתכם במצטבר בכמיליארד שקל (על פני כ- 7 שנים ממועד זה).
  
גילון בק, יו"ר מנועי בית שמש, מסר: "לנוכח ביקושים מתגברים בעולם, אנו מאמינים מאוד בתחום פעילות המנועים של החברה. התקשרות נוספת זו ביחד עם ההתקשרות הקודמת, מלקוחות מובילים בתחומן, שעשויה לגדול במצטבר גם לכמיליארד שקל, בתחום פיתוח וייצור מנועי סילון, מוכיחה את חשיבותה ויכולותיה של מב"ש בתחום מתפתח זה".
רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש, מסר: "אנו שמחים על ההתקשרות המשמעותית הנוספת, במיוחד בתקופה זו, המהווה אבן דרך חשובה מאוד לחברה. העובדה שלקוחות מובילים בתחומן בחרו בנו מהווה הבעת אמון גבוהה ביכולות החברה, מה שייבצר את המשכיות הייצור והפיתוח של מנועי הסילון במגזר המנועים לשנים הבאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אם מטוס סילון ישראלי? (ל"ת)
    בן 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור