השוק

קדימהסטם בצעד ענק: החברה הישראלית מגיעה לארצות הברית

קדימהסטם בדרך לארה"ב: חתמה על מזכר הבנות למיזוג עם חברה שנסחרת בנאסד"ק.
בעלי המניות של קדימהסטם יחזיקו כ-88% ממניות ההחברה הממוזגת

מערכת ice | 
אסף שילוני ורונן טויטו (צילום קדימהסטם)
חברת קדימהסטם, חברת מובילה בתחום התרפיה התאית, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני של מוצרים פורצי שדרך לטיפול במחלות ALS וסוכרת, מודיעה כי החברה חתמה על הסכם עקרונות למיזוג  עם חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק בארה"ב. בעלי המניות של קדימהסטם יחזיקו בכ-88% ממניות החברה הממוזגת לאחר המיזוג, והחברה תחדל להיסחר בבורסה בתל אביב. זאת, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה, להתקרב לשווקי היעד של תחום פעילותה ולשוק ההון האמריקאי. 
כחלק מתנאי ההסכם, התחייבה קדימהסטם כי בקופתה יהיו כ-5 מיליון דולר לרבות הון שיגויס בד בבד עם השלמת העסקה ותחילת המסחר מבעלי מניות קיימים ומשקיעים נוספים. 

קדימהסטם היא חברת ביוטכנולוגיה לתרפיה תאית הנמצאת בשלבים קליניים. החברה מפתחת ומייצרת מוצרי "מדף" תאיים אלוגניים, המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית שלה לריבוי והתמיינות של תאי גזע עובריים אנושיים (hESCs) לתאים פונקציונליים.
רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון בחברת קדימהסטם: "זה צעד חשוב נוסף לצורך רישום החברה בנאסד"ק שהינו יעד חשוב והכרחי בהתפתחותה של קדימהסטם והתקדמותה לשווקי היעד של החברה בארה"ב, כפי שהצהרנו בעבר. הסכם העקרונות שנחתם מגיע בהמשך לדיווח החברה על קבלת אישור שהתקבל מה-FDA לביצוע ניסוי קליני שלב 2a בארה"ב ל-ALS, ולהסכם הפיתוח המשותף שחתמנו עם חברת  iTolerance".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה