השוק

לפי שווי של כ-340 מיליון שקל: פימי רוכשת שליטה משותפת בפייטון

קרן פימי דיווחה אתמול (רביעי) כי היא רכשה בעלות משותפת בחברת פייטון תעשיות, עם בעלי החברה, דויד יטיב, פימי ויטיב יחזיקו בשליטה משותפת עם כ-30% ממניות החברה לכל אחד 
מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
קרן ההשקעות הפרטית פימי שנוסדה בשנת 1996 עם נכסים מנוהלים של מעל 7 מיליארד דולר, דיווחה אתמול (רביעי) כי היא רוכשת בעלות משותפת בפייטון תעשיות לפי שווי חברה של 340 מיליון דולר. חברת פייטון תעשיות עוסקת בפיתוח, ייצור, מסחר ושיווק של שנאים פלאנרים ייחודיים מסוגים שונים. 
על פי הדיווח, פימי תרכוש מדויד יטיב מיליון מניות לפי שווי של 50 שקל למנייה, מחיר שמשקף פרמייה של כ-25% על מחיר הממוצע ב-120 יום האחרונים, בסך של 50 מיליון שקל.
בנוסף, היא תשקיע בחברה במחיר זהה של 50 שקל למנייה, בסך של כ 73 מיליון שקל, כך שתחזיק ב 30% ממניות פייטון תעשיות,  ובתמורה כוללת של כ- 123 מיליון שקל.  קרן פימי ודויד יטיב חתמו על הסכם שליטה משותפת, אשר יכנס לתוקפו במועד הקלוזינג ולאחר התקיימות התנאים המתלים על פי ההסכם ולרבות אישור הממונה על התחרות.
גילון בק, שותף בכיר בפימי אמר: "אנו שמחים על ההסכם עם דוד יטיב והכניסה לשותפות בפייטון. ההשקעה בפייטון תעשיות מהווה המשך לאסטרטגיה של פימי בזיהוי חברות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה".

"פייטון חברה מובילה בתחומה  המפתחת מייצרת ומשווקת מוצר טכנולוגי ייחודי עם שימושים בתעשיות צומחות בעולם כגון רכב חשמלי, חלל תקשורת וכן אפליקציות צבאיות – מייצרת שנאים בעלי גודל משקל ונצילות שממצבים אותה בחזית הטכנולוגיה ומאפשרים פוטנציאל התרחבות גלובאלי. אני משוכנע כי יחד עם הנהלת פייטון ובשילוב הידע והניסיון שלנו בהשבחת חברות, נצמיח את החברה בשווקים המקומיים והגלובליים". הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה