השוק

אפולו פאוור במהלך ענק: זו הסיבה שגייסה יותר מ-43 מיליון שקל

אפולו פאוור השלימה הנפקת הון בדרך של הנפקת זכויות לבעלי המניות וגייסה כ-43.5 מיליון שקל - 97% ניצול. תמורת ההנפקה מיועדת להאצת קצב הצמיחה של החברה ובכלל זה, להגדלת מערך הפיתוח העסקי והמכירות בארה"ב ואירופה
מערכת ice | 
אפולו פאוור (צילום אפולו פאוור)
אפולו פאוור מדווחת כי השלימה בהצלחה הנפקת זכויות בהיקף של כ-43.5 מיליון שקל (מימוש של כ-97%), בעלת השליטה בחברה, וסטאר אחזקות, השתתפה בהנפקה ומימשה את כל זכויותיה ואף קנתה זכויות נוספות בשוק. סך ההשקעה של וסטאר בהנפקה עומד על כ- 34 מיליון שקל.
כמו כן, השתתפו בהנפקה מנכ"ל החברה, עודד רוזנברג, סמנכ״ל הטכנולוגיות של החברה, ערן מימון, סמנכ"ל הכספים בחברה, רם בר גיל, וכן, יו"ר דירקטוריון החברה, האלוף (במיל') ד"ר יום טוב סמיה, ורפי קסטן וזיו ארז, דירקטורים בחברה. 
במסגרת ההנפקה הוקצו כתבי אופציה מסדרה חדשה הניתנים למימוש עד ה-31 באוגוסט 2024, במחיר מימוש 7.15 שקל, תמורת סכום נוסף של כ-26.8 מיליון שקל. ברק קפיטל חיתום, בניהולו של צביקה מנס, הובילה את ההנפקה.

תמורת ההנפקה צפויה לשמש בעיקר להאצת קצב הצמיחה של החברה, בין היתר, להמשך פיתוח הטכנולוגיה והמוצרים, השקעות בשיווק מוצרי החברה ומכירתם בשווקים חדשים ובגיאוגרפיות חדשות, ביצוע השקעות הנלוות למפעל הייצור האוטומטי של החברה והרחבת מצבת כח האדם.
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "מימוש הזכויות הגבוה משקף את הבעת האמון של המשקיעים באפולו פאוור, במוצריה, בטכנולוגיה הייחודית שלה, ובהנהלתה. אני מבקש להודות לברק קפיטל שהובילו הנפקה מוצלחת, לוסטאר אחזקות, בעלי השליטה בחברה, ולחברת הפניקס על ההשתתפות המלאה בהנפקה ולכל מי שהשתתף בהנפקה".
רם בר גיל, סמנכ"ל הכספים, אפולו פאוור: "מדובר בהנפקה מוצלחת ביותר נוכח התקופה המאתגרת שחווה השוק והכלכלה המקומית, מה שמדגיש את האמון המתמשך והבלתי מסויג של בעלי השליטה בחברה ואת מחויבות ההנהלה והדירקטוריון שהשתתפו בהנפקת הזכויות. אנו רוצים להביע הערכה גדולה לכל מי שהשתתף בהנפקה על הבעת האמון ארוכת הטווח בחברה ובחדשנות הטכנולוגית שהחברה מובילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה