בחירות 2022

ח"כ מעוז ליועמ"שית: "העמידי את שאשא-ביטון במקומה"

"'אבירי הדמוקרטיה' מנסים להכשיל את הקמת הממשלה החדשה, ומשתמשים בעובדי ציבור כדי להכשיל את ההסכמים הקואליציוניים הלגיטימיים", אמר מעוז
מערכת ice |  2
יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
בעקבות כנס פוליטי, שמתכננת שרת החינוך היוצאת, יפעת שאשא ביטון, כדי לבטא את "ההתנגדות להעברת סמכויות בחינוך למפלגת נעם", כלשונה, פנה ח"כ אבי מעוז ליועמ"שית בכדי שתבהיר, כי חל אישור על עובדי ציבור להשתתף בכנס. "היום פורסם כי הגברת יפעת שאשא ביטון, שרת החינוך היוצאת, מארגנת 'כנס חירום' נגד העברת סמכויות בחינוך לסמכותי כסגן שר מיועד, על פי ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין סיעת נעם לסיעת הליכוד. הכנס מתוכנן לשבוע הבא עם מנהלים, מורים, הורים ועמותות", כך אמר מעוז.
לדבריו, "'אבירי הדמוקרטיה' מנסים להכשיל את הקמת הממשלה החדשה, ומשתמשים בעובדי ציבור כדי להכשיל את ההסכמים הקואליציוניים הלגיטימיים. אני דורש שתעמידי את שרת החינוך על מקומה ותבהירי כי חל איסור על קיום המפגש הפוליטי המדובר ועל השתתפות עובדי ציבור בכל מפגש מן הסוג הזה".
מוקדם יותר היום (חמישי), שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון תקף בחריפות את ההסכם הקואליציוני של הליכוד ומפלגת 'נעם' ושלח חיצי ביקורת באבי מעוז: "מאז פרסום תוצאות הבחירות, חשבתי שנכון שכללי הדמוקרטיה יישמרו. צד אחד ניצח, בבהירות, ועתה מוטלת עליו החובה להוביל את המדינה בהתאם להשקפת עולמו. אבל, ההסכם המסתמן עם ח"כ אבי מעוז אינו יכול לעבור בשתיקה. הוא ליקוי מאורות דמוקרטי, מוסרי, יהודי וציבורי. ח"כ אבי מעוז מייצג מנדט אחד בכנסת, סיעת יחיד, והוא, ורק הוא, יקבל את האחריות על תכניות הלימודים במשרד החינוך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוצי התקשורת
    צפוני 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי אבי מעוז שזוכה לתמיכה נרחבת בעם היהודי הישראלי, יצליח לראשונה בתולדות המדינה להסב הפסד לתקשורת הישראלית על כל צייצניה ושופרותיה.
    סגור
  • 1.
    הארכיון
    צפוני 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתך מעוז, כל דבריך והבטחותיך נרשמו ומונצחים בערוץ 14, ועצם תגובתך זאת מוכיחה שאולי חלילה התחלת להיבהל מכל ציוץ עיתונאי, חזק ואמץ אהוב העם.
    סגור