בחירות 2022

גדעון סער תוקף את סמוטריץ': "לא ניתן לזה לקרות!"

יושב ראש מפלגת תקווה חדשה תקקף בחשבון הטוויטר שלו את בצלאל סמוטריץ' וטוען שהוא מנסה לבטל את משפט נתניהו
מערכת ice |  3
גדעון סער (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
הבחירות ממש מעבר לפינה והרוחות בזירה בפוליטית מתלהטות. יו"ר "תקווה חדשה", גדעון סער, פנה היום (שני) לטוויטר ומתח ביקורת על יו"ר "הציונות הדתית", בצלאל סמוטריץ'. כך כתב סער: "במו״מ הקואליציוני ב-2019 הציע סמוטריץ׳ לשנות את חוק חסינות חברי הכנסת. עכשיו הוא מציע את ביטול עבירת המרמה והפרת האמונים. המטרה זהה: ביטול משפט נתניהו. התוכנית לפוליטיזציה של מערכת המשפט ועיקור היכולת להיאבק בשחיתות שלטונית אינה משרתת את האינטרס של אזרחי ישראל. לא ניתן לזה לקרות!".
את ההתפתחויות בתיק נתניהו, תוכלו לראות אצל רביד דרוקר. רגע לפני עליית תכניתו החדשה לאוויר, דרוקר, מגיש תכנית 'המקור' של רשת 13, החליט לבצע צעד קיצוני במסגרת העדויות של ניר חפץ נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ולפרסם קטעים מתוך היומן האישי שלו, כאשר לדבריו הדבר ישפוך אור על לא מעט מסתורין.
דרוקר כתב אמש (ראשון) כי: "החל מהיום אני אפרסם בבלוג ובאתר של "רשת" קטעים מיומנו של ניר חפץ, יומן שהוא כתב בהיותו ראש מערך ההסברה של ראש הממשלה נתניהו בין השנים 2009-2010. אני אפרסם קטעים שלמים מהיומן, כמעט ללא עריכה. זה אחד המסמכים הכי מדהימים שקראתי, למי שמתעניין במשולש פוליטיקה - מדינאות - תקשורת". עוד הוסיף: "היומן הוא חלק מחומר הראיות במשפט נתניהו ונתפס על המחשב של חפץ בעת החקירה. השגתי את היומן ללא קשר למר חפץ. אם הדברים היו תלויים בו - היומן לא היה מתפרסם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שוכנעתי, אצביע לסמוטריץ. (ל"ת)
    יוסי 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רמת אביב
    שלמה 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדעון סער אתה פשוט אפס לך הבית אתה לא בשביל פוליטיקה אתה עשית את הבושות שלך כבר כל המדינה לא מאמינה בך נכשלת בגדול
    סגור
  • 1.
    אמר האיש שהתפטר ב-2014 (ל"ת)
    עזות מצח. 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור