דיגיטל וטק

אפל בהחלטה דרמטית: מפסיקים לתת את השירות הזה בישראל

החל מה-2 בינואר לקוחות לא יוכלו לממש את תוכנית הביטוח Apple Care. אלו ששילמו ויגיעו לנקודות השירות, ידרשו להציג זיקה ממשית לכתובת בארה"ב: חוזה שכירות או הוכחה כזו או אחרת. אף שהשירות לא זמין לרכישה בארץ, עד עתה המעבדות הרשמיות נדרשו לכבד אותו
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock, pixabay)
החל מה-2 בינואר, ענקית הטכנולוגיה אפל לא תאפשר ללקוחות ישראלים לממש את תוכנית הביטוח Apple Care. לקוחות ששילמו עבור הביטוח של אפל ויגיעו לנקודות השירות בישראל, ידרשו להציג זיקה לכתובת בארה"ב. המשמעות היא שהם יצטרכו להציג חוזה שכירות או הוכחה כזו או אחרת לכך שהנכס נמצא בבעלותם או הוכחה שהם מתגוררים בו.
על פי דיווח שפורסם לראשונה הבוקר (רביעי) על ידי כתב הטכנולוגיה של אתר וואלה ינון בן שושן, אף שהשירות לא זמין לרכישה בישראל, המעבדות הרשמיות בארץ נדרשות לכבד את הכיסוי הביטוי עבור אלו שרכשו אותו. כך, למעשה, לאורך השנים ובדרך עוקפת, ישראלים רכשו את הביטוח באמצעות שימוש בכרטיס אשראי אמריקני וכתובת בארה"ב. 
אם רכשתם כיסוי ביטוחי במעמד הרכישה בחנות אפל בחו"ל, ב-iStore, המשווקת הרשמית של מוצרי אפל, מסבירים כי הצטרפות ל-Apple Care בחו"ל לא מפעילה אותו באופן אוטומטי. רק לאחר אקטיבציה במכשיר, הלקוח נדרש להסכים לתנאים של אפל, ואם לא תזינו פרטים ולא תסכימו לתנאי השירות, תוכלו לפנות לאפל לקבלת החזר כספי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה