דיגיטל וטק

מטא מנסה להציל את ת'רדס: האם היא תצליח לעקוף את טוויטר?

חמישה חודשים, אחרי ההשקה של ת'רדס, במספר חלקים ברחבי העולם, המתחרה של מטא לטוויטר, מושקת לראשונה באירופה. ת'רדס, אשר בתחילת הדרך זכתה להצלחה מרובה מדשדשת ומספר המשתמשים ממשיך לרדת. האם ההשקה האירופית תהיה הצעד שתציל אותה?
עידו מור | 
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)
הרשת החברתית ת'רדס, שנמצאת בבעלות תאגיד מטא, הושקה לפני כחצי שנה באמריקה, בריטניה וישראל. לפני שלושה ימים, מטא, הכריזה באופן רשמי על כך שהיא זמינה סוף סוף גם באירופה.
ליתר דיוק, מעכשיו, הרשת החברתית זמינה ב-27 המדינות אשר חברות באיחוד האירופי. בשבוע הראשון שלה, ת'רדס, הגיעה ליותר ממאה מיליון משתמשים רשומים, אך עם הזמן בגלל שלא הביאה שום בשורה או חידוש היא החלה לדעוך.
 
נכון לעכשיו אפליקציית ת'רדס, זמינה בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. למי ששכח על מנת לפתוח חשבון בת'רדס, צריך שיהיה לכם קודם כל חשבון באינסטגרם. ת'רדס, למעשה באה להוות מוצר מתחרה ל-X (טוויטר לשעבר) של אילון מאסק, עובדה שניתן להבין לפי אופן ההתנהלות הדומה כאשר ת'רדס, מתבססת בעיקר על פרסום ציוצים.

ת'רדס זמינה גם באיחוד האירופי, צילום מסך מתוך ת'רדס.
תחילה ת'רדס, תפסה תאוצה ותשומת לב כשהיא מרוויחה מהשינויים ש-X עברה בחודשי הקיץ. כעת, ש-X סובלת מקשיים בעקבות ההתנהלות הבעייתית של בעלה איש העסקים אילון מאסק, היא יכולה למנף את המצב הנוכחי על מנת לנסות לעקוף את X הוותיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה