דיגיטל וטק

גוגל נגד משתמשי וואטסאפ: כמה תצטרכו לשלם החל מתחילת השנה?

עד עכשיו, בזכות הסכם בין גוגל לוואטסאפ, משתמשי אנדרואיד נהנו מגיבויים חינמיים של הצ'אטים שלהם באפליקציה. כעת, פג תוקפו של ההסכם ומשתמשים רבים יאלצו להתחיל לשלם כסף
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום freepik, shutterstock)
בזכות הסכם שנחתם בין גוגל לווטאסאפ, משתמשי אנדרואיד נהנו מגיבוי חינמי לצ'אטים שלהם באפליקציה הפופולארית בישראל. כיוצא מכך גם אם גיבוי הוואטסאפ שלכם שוקל עשרות ג'יגה לא שילמתם לגוגל שקל אחד. כעת, הכול הולך להשתנות.
ההסכם בין השתיים פג תוקף ובגוגל הודיעו כי החברה לא מתכוונת להאריך אותו. כיוצא מכך, החל מתחילת השנה הבאה, גיבויי וואטסאפ יתחילו להיגרע מנפח האיחסון הקיים שלכם.
לעומת משתמשי האנדרואיד, בעלי אייפונים כבר רגילים לשלם לאפל עשרות שקלים בחודש תמורת גיבוי הוואטסאפ שלהם תמורת תשלום ל-iCloud של אפל, או לוותר על הגיבוי בענן. משתמשי אנדרואיד רבים, לעומת זאת, עשויים לגלות שהם יצטרכו לשלם בקרוב לגוגל עשרות שקלים.
משתמשי גוגל מקבלים נפח איחסון חינמי נדיב יחסית שכולל 15 גיגה ללא תשלום, בהשוואה למשתמשי אפל שמקבלים 5 גיגה. עם זאת, המשתמש הממוצע, בין אם הוא ב-iOS או באנדרואיד, עושה שימוש הרבה יותר נרחב בשירותי הענן של גוגל מאשר באלו של אפל.
למרות שמדובר בחדשות רעות, יש סיכוי סביר למדי שבעקבות מהלך אחר, אתם כבר מזמן משלמים לגוגל על נפח איחסון רחב יותר. זאת לאור העובדה שב-2021 החברה הנחיתה את המכה האמיתית, כשהפסיקה את האיחסון החינמי של תמונות וסרטונים ב-Google Photos, והתחילה לגרוע מנפח האיחסון שלכם על כל תמונה ותמונה, מה שבקלות כבר כנראה מילא את המכסה של מרבית המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה