דיגיטל וטק

בכמיליארד דולר: פאלו אלטו בדרך לרכוש שתי חברות סייבר ישראליות

פאלו אלטו, אחת מחברות הסייבר הגדולות בעולם אותה ייסד ניר צוק, עומדת להשלים את רכישתן של שתי חברות סייבר ישראליות - דיג סקיוריטי וטאלון סייבר סקיוריטי תמורת סכום כולל של כמיליארד דולר
מערכת ice |  3
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
פאלו אלטו, אחת מחברות הסייבר הגדולות בעולם אותה ייסד ניר צוק, שמשמש גם כמנכ"ל החברה, עומדת להשלים את רכישתן של שתי חברות סייבר ישראליות - דיג סקיוריטי (Dig Security) וטאלון סייבר סקיוריטי (Talon Cyber Security), כאשר על פי דיווח אתמול (שני) ב"כלכליסט", עסקת הרכישה של שתי החברות צפויה להסתיים בימים הקרובים.
למרות מלחמת "חרבות ברזל" שנערכת בישראל בימים אלו, המשא ומתן בין החברות נמשך והוא צפוי כאמור להסתיים בימים הקרובים כאשר הסכום אותו תוציא פאלו אלטו על רכישת שתי חברות הסייבר ישראליות צפוי לעמוד על כמיליארד דולר.
למעשה, פאלו אלטו תרכוש את חברת טאלון תמורת סכום המוערך בכ-600 מיליון דולר, בעוד עבור רכישתה של דיג סיקיוריטי תשלם פאלו אלטו כ-400 מיליון דולר. טאלון הינה חברה ישראלית שהוקמה על ידי היזמים הישראלים יוצאי 8200 עופר בן-נון ואוהד בוברוב, והיא פיתחה דפדפן ארגוני מאובטח.
נוסף על כך, חברת דיג סקיוריטי הוקמה בשנת 2021 על ידי מנכ"ל החברה דן בנימין, סמנכ"ל הטכנולוגיות גד אקוקה ומנהל המחקר והפיתוח עידו עזרן, כאשר החברה עוסקת בתגובה בזמן אמת לאיומי דליפת מידע מהענן, עבורם פיתחה פלטפורמה מיוחדת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הזמן לזה
    גל 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שאנשים איבדו את חייהם ופונו מביתם זה לא הזמן לנפנף במכירות במאות מיליוני דולרים.
    סגור
  • 2.
    מקריח או אוזני דמבו? מה הסיבה לשיער הארוך (ל"ת)
    מושון 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שייקנו בעודף את אלארום (ל"ת)
    ים 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור