דיגיטל וטק

אילון מאסק בדרך להתרסקות? כמות המפרסמים ב-X בצניחה דרמטית

בעוד בספטמבר שנה שעברה 31 מהמותגים המובילים רכשו פרסומות בטוויטר, בחודש שעבר ירד מספרם לשניים בלבד: "ירידה שלא ראינו קודם לכן בשום פלטפורמה". נתונים אלה סותרים את אמירותיהם של המיליארד ושל מנכ"לית הרשת: "קיימות דאגות רציניות מהאמינות של ההצהרות הפומביות שלהם"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
מאז שהרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), עברה לשליטתו של המיליארד הקנדי-אמריקני אילון מאסק, רוב המפרסמים בעולם הפסיקו לרכוש פרסומות ברשת. נתונים אלה פורסמו על ידי חברת ייעוץ השיווק Ebiquity במצגת שערכה לאתר אינסיידר. Ebiquity עובדת עם 70 מ-100 המפרסמים הגדולים בשוק, ובהם גוגל, וולמרט, וודאפון ו-GM.
על פי נתוני,Ebiquity, בעוד בספטמבר שנה שעברה 31 מהמותגים הגדולים רכשו פרסומת ב-X, בספטמבר האחרון עמד המספר על שניים בסך הכל. מדובר בתוצאה של ירידה הדרגתית במספר המותגים שרוכשים פרסומות ב-X, שהחלה עם השלמת הרכישה של מאסק באוקטובר 2022.

"זו ירידה שלא ראינו קודם לכן בשום פלטפורמת פרסום גדולה. הטענות של הנהגת X לחזרה מאסיבית של מפרסמים מובילים לפלטפורמה שלהם בלבלו אותנו", אמר סמנכ"ל האסטרטגיה של Ebiquity, רובן שרויירס. הנתונים סותרים טענות של מנכ"לית X, לינדה יאקרינו ושל מאסק עצמו,שרווחיו צנחו לאחרונה ב-44%.
"קיימות דאגות רציניות מהאמינות של ההצהרות הפומביות של מאסק ויאקרינו", סיכם שרוייסרס. יאקרינו אמרה בחודש שעבר: "90% מ-100 המפרסמים הגדולים חזרו ל-X ב-12 השבועות האחרונים". מאסק הצהיר בחודש אפריל כי "כמעט כל" המפרסמים שנטשו את הפלטפורמה חזרו לפרסם בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה