דיגיטל וטק

הורים זועמים על הלמידה מרחוק: "תעזבו אותנו, הילדים מחורפנים"

הסרבול וחוסר התועלת שפעמים רבות מאפיינים את השיעורים המועברים לילדים דרך הפלטפורמה הווירטואלית, עוררו את חמתו של הסטנדאפיסט ניקי גולדשטיין. בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות התייחס למצב המורכב וגרס כי הפתרון "לא עובד". הוא הוסיף כי כל בוקר מתחיל בהודעות בקבוצת הוואטסאפ של הכיתה "יש לינק?"
מערכת ice |  2
זום (צילום vecteezy)
השחקן והקומיקאי ניקי גולדשטיין ידוע בלשונו החדה ומבטו המפוכח ביחס למציאות הישראלית הדינמית. בסדרת סרטונים שפרסם ברשתות החברתיות אמש (ראשון), תיאר את תחושותיהם של הורים רבים בצל החזרה החלקית ללימודים במערכת החינוך על פי הנחיות פיקוד העורף.
מלחמת חרבות ברזל מחייבת היערכות לשגרה מסוג אחר, כאשר הורים רבים נאלצים להעניק לילדיהם איזושהי מסגרת חינוכית בתוך ביתם, באמצעות למידה מרחוק. בסגנונו ההומוריסטי גולדשטיין התייחס לסרבול וחוסר התועלת שמאפיינים את השיעורים המועברים דרך הפלטפורמה הווירטואלית.

בפנייה לבכירי משרד החינוך, התרעם גולדשטיין בחשבון האינסטגרם שלו על הלמידה מרחוק: "תעזבו אותנו ההורים עם הלמידה מרחוק. די. הילדים כבר ככה מחורפנים עוד מהקורונה. לא לומדים כלום גם ככה. חברים, מילה על מערכת החינוך הנהדרת שיש לנו בארץ. תפסיקו עם הזומים האלה, והלמידה מרחוק. זה לא עובד. בקורונה זה לא עבד". 
"הילדים גם ככה דפרים, הם עברו קורונה. כל בוקר מתחיל בוואטסאפ הכיתתי: 'שלחו לינק', 'יש לינק?', 'יש לך לינק?'", התייחס גולדשטיין לבקשות החוזרות והנשנות של הורי החברים לכיתה של ילדיו. "'היכנסו למרחב הכיתתי'. מי ישמע. מה זה המרחב הכיתתי? ואז נכנסנו למרחב הכיתתי. קוד הזדהות של משרד החינוך".
 
"יאללה, בשביל שיעור שפה שהם לא יודעים כלום. ואז המורה משתיקה אותם בזום. כל השיעור זה: 'נעמה, תשתיקי', 'נכנסתם?', 'רגע, אני אצרף אתכם', 'רגע, איך משתפים מסך?'. די, שחררו אותם. ולא בתשע בבוקר זום. תעשו באחת עשרה, מה תשע בבוקר? איף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הילדים צריכים לראות אחד את השני ואת החיזוק של המורים,
    אשקלוני 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זום זה לא רק לימודים, זה חוסן חברתי, באשקלון הילדים סגורים בבית!!!
    סגור
  • 1.
    מי שרוצה ללמוד ילמד
    אני 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שב בשקט טיפש
    סגור