דיגיטל וטק

מיקרוסופט בעסקה הגדולה בהיסטוריית הגיימינג: תרכוש חברה ב-70 מיליארד דולר

מיקרוסופט קיבלה את האישור הרשמי של הרגולטור בבריטניה לרכישת ענקית משחקי הווידאו אקטיוויז'ן בליזארד, תמורת סכום מטורף לכל הדעות של 70 מיליארד דולר, במה שיהפוך את העסקה לגדולה בהיסטוריית עולם הגיימינג
מערכת ice | 
סאטיה נדלה (צילום ויקיפדיה)
מיקרוסופט קיבלה היום (שישי) את האישור הרשמי של הרגולטור בבריטניה לרכישת ענקית משחקי הווידאו אקטיוויז'ן בליזארד, תמורת סכום מטורף לכל הדעות של 70 מיליארד דולר, במה שיהפוך את העסקה לגדולה בהיסטוריית עולם הגיימינג, כך על פי דיווחים זרים.
למעשה, כבר באוגוסט הסכימה חברת אקטיוויז'ן למכור את זכויות הסטרימינג שלה לענקית משחקי הווידיאו הצרפתית יוביסופט. בחודש שעבר הגיעה תפנית כאשר מיקרוסופט הציעה שינויים נוספים במבנה המיזוג בעקבות דרישות רשות התחרות הבריטית, שכעת כאמור אישרה סופית את עסקת הרכישה.  העסקה תושלם ב-18.10.2023, אחרי שהדדליין לעסקה הוארך בכשלושה חודשים.
כזכור, לאחרונה דווח כי ברקשייר האת'ווי של וורן באפט מכרה חלק ניכר מהמניות שלה באקטיוויז'ן בליזארד (Activision Blizzard), ככל שעסקת הענק של רכישת החברה ע"י מיקרוסופט התקרבה.
הקונגלומרט של באפט חשף 1.9% ממניות אקטיוויז'ן, עם 14,658,121 מניות, כך עולה מקובץ 13G חדש שפורסם בחודש יולי האחרון, בהשוואה ל-6.3% בסוף מרץ ו-6.7% בסוף 2022. כעת, כאמור, העסקה קיבלה את האישור הסופי מהרגולטורים הבריטים ובימים הקרובים היא תושלם באופן סופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה