דיגיטל וטק

הפספוס הגדול של אפל: המוצר שצרכנים לא מפסיקים לקטול

במסגרת השקת אייפון 15, אפל השיקה גם כיסויי טלפונים ורצועות שעונים העשויים מחומר ממוחזר שנועד להחליף את מוצרי החברה העשויים מעור. לאחר שימוש קצר - הצרכנים הביעו אכזבה גדולה
מערכת ice | 
אייפון (צילום shutterstock)
במקביל להכרזות על המכשירים החדשים שהוציאה, אפל דיווחה גם על חומר גלם חדש עבור כיסויי הטלפונים ורצועות השעונים שלה. החברה אף הרחיקה לכת וטענה שהחומר עתיד להיות חלופה פורצת דרך לעור. ימים ספורים לאחר שהשקה, הצרכנים והמבקרים הרבו לקטול את אותו החומר החדשני.
החומר, שזכה לכינוי FineWoven, היה אמור להיות עמיד בפני שריטות או כתמים. מה שהחל כמהלך מבטיח של החברה לקדם את המגמה הירוקה במוצריה מצטרף לשאר הטעויות שעשתה לאחרונה. 
אפל טוענת כי ה-FineWoven עשוי מ-68% חומר ממוחזר. מדובר בניסיון של החברה להחליף עור ולהפסיק להשתמש בו בכל מוצריה על מנת להגיע לניטרליות פחמנית עד שנת 2030. אפל הציגה את המהלך במסגרת סרטון שפרסמה ושבין המשתתפים בו ניתן למצוא גם את מנכ"ל החברה, טים קוק.
כמו כל מוצר של החברה, גם הכיסוי החדש נושא עמו תו מחיר יקר שמגיע ל-59 דולר. זמן קצר לאחר יציאתו, הרשת הוצפה בסרטונים שקטלו את המוצר החדש. היוטיובר אלון גרעיני, העלה בחשבון האינסטגרם שלו סרטון על המוצר החדש, בו הוא טוען כי: "הקייס החדש של האייפון ממש גרוע!".
 

אין ספק שמדובר באחת ההשקות הגרועות ביותר בתולדות אפל. מאז שסדרת האייפון 15 יצאה לשוק, גל התלונות עליה לא מפסיק. עד כה אפל עוד לא הוציאה הודעה רשמית על שלל הליקויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה