דיגיטל וטק

רשת X תהפוך לרווחית? המנכ"לית יאקרינו בהצהרה מפתיעה

מנכ"לית חברת X ששינתה את שמה מטוויטר לינדה יאקרינו טענה כי החברה תהיה רווחית בשנה הבאה, זאת לאחר שהודיעה כי גילתה את היכולת לחזות מה צפוי לחברה והוסיפה כי החברה קרובה לאיזון תפעולי
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)

וועידת Code Conference נערכה בארה"ב, במהלכה התראיינה מנכ"לית חברת X, לשעבר טוויטר ואף אמרה כי החברה תהיה רווחית בשנה הבאה. לפי דבריה של לינדה יאקרינו, החברה גילתה את היכולת לחזות מה צפוי בעתיד. בנוסף הוסיפה כי החברה קרובה לאיזון תפעולי. דברים אלה די מפתיעים בהתחשב בכך שחברת X לא רשמה שום רבעון חיובי בכל 13 השנים בהן הייתה חברה ציבורית. כזכור בשנה שעברה מאסק רכש את החברה והפך אותה לפרטית, ועל כן אין דרך לחזות האם הנותנים אותם מוסרת X באמת נכונים.

המנכ"לית התייחסה גם לעבודה עם מאסק: "אנחנו מדברים על הכל והתמיכה שלו עקבית. כל אחד היה רוצה לידו את אלון מאסק שינהל לו את העסק. בנוסף לכך טענה יאקרינו כי זמן השימוש ב-X עלה מאז חודש יוני, זאת למרות שהנתונים לא תומכים בכך, אך יאקרינו טענה כי לחברה 540 מיליון משתמשים ותקפה את המראיינת: "אני לא בטוחה שאת יודעת מה לשאול".

בינתיים הביקורות ברחבי העולם על הרשת החברתית ממשיכות, כאשר האיחוד האירופי מתריע שרוסיה משתמשת בה למניפולציות המוניות. כאשר החברה אחראית לנתח הגדול ביותר של פייק ניוז בו מובילה רוסיה שמפיצה אותו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה