דיגיטל וטק

צרפת אוסרת על מכירתו של אייפון 12 בגלל הסכנה הזו

הרשויות בצרפת מצאו כי מכשיר האייפון 12 של אפל פולט קרינת יתר שאינה עומדת בתקנות המקומיות. בעת שהן ממתינות לתגובתה הרשמית של החברה, נאסרה המכירה של המכשירים מדגם זה במדינה כולה
מערכת ice | 
אייפון 12 (צילום פייסבוק אפל)
זמן קצר לפני השקתו של אייפון 15 החדש, מכשיר ישן יותר של הענקית אפל נאסר למכירה ברחבי צרפת. לפי ה-BBC, הרשויות בצרפת מצאו בבדיקת קרינה כי אייפון 12 פולט יותר מדי קרינה.
הרגולטורית הצרפתים הורו לאפל להגיב לממצאי החקירה בתוך שבועיים, ועד אז כאמור נאסרה מכירתו של המכשיר. יותר מכך, בעקבות ממצאי החקירה מדינות אירופיות נוספות הודיעו שיבחנו את הנושא בחקירה משל עצמן, ובהן הולנד, בלגיה וגרמניה.
באפל טוענים שהם כבר העבירו הוכחות לכך שהמכשיר עומד בתקן הקרינה, אך הוכחות אלו כאמור לכאורה לא מציגות את הנתונים בשטח כפי שאותרו בידי הרשויות הצרפתיות. יש לציין כי הבדיקות של צרפת פועלות בשני מישורים; בדיקה קרובה ובדיקה מרוחקת מהגוף. למרות זאת, באפל הוסיפו כי הם יערערו את הממצאים ושוב הזכירו כי סיפקו בדיקות מעבדה שביצעה החברה בנושא.
לפי שר הדיגיטל בצרפת, החברה תוכל כנראה לתקן את הבעיה בעזרת עדכון תוכנה. אם החברה לא תבצע או תצלח במהלך, היא תידרש לבצע ריקול על כל מכשירי האייפון 12 שנמכרו במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה