דיגיטל וטק

עוקץ הכספומטים נחשף: זו השיטה שאיתה גונבים לכם כסף

חיים אתגר חשף בפני עוקביו את השיטה לעקוץ אתכם בכספומט, באמצעות שפתיים המורכבות לתוך פתח הכנסת הכרטיס. שימו לב איך לא תעקצו: "להיות עירניים כשאתם מוציאים כסף"
מערכת ice |  5
כספומטים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
חיים אתגר העלה היום (רביעי) לעמוד האינסטגרם שלו כי יש דרך לנצח את עוקץ הכספומטים שהפך למכת מדינה ממש לאחרונה. מגיש קשת 12 חשף כיצד השיטה לגנוב מכם את פרטי הכרטיס עובדת.
עם סרטון מחו"ל הוא שיתף: "חושף את מצלמת העקיצות בכספומט. שימו לב, להיות עירניים כשאתם מוציאים כסף". בסרטון מוסבר כיצד מורכב הרכיב לתוך פתח הכנסת כרטיס האשראי ובכך הפרטים נגנבים
רק לפני שבוע, אתגר שיתף סטורי בו אמר ואמר: "מה קורה אחים ואחיות שלי? אחרי שהעליתי את הפרסום על העוקץ בכספומטים איך אנשים נוכלים עוקצים לכם את המספר, עוקצים לכם את הקוד הסודי ואז מוצאים לכם כסף מהחשבון שלכם עם כאילו הכרטיס שלכם. פנו אליהם המון אנשים ושאלו מה עושים".

המגיש המשיך: "אז ברק אח שלי הגיע אליי והציע הצעה מאוד מאוד פשוטה, הכי פשוטה בעולם ברוב אפליקציות של הבנקים יש אפשרות למשוך מזומן בלי כרטיס אשראי, נכנסים לאפליקציה שלכם כמו פה, נכנסים  לאפשרות הזו ואז תקבלו קוד סודי חד פעמי, אתם הולכים לכספומט, מוציאים עם הקוד הסודי החד פעמי ולא צריך קוד אתם מוציאים כסף והולכים שבת שלום לכסף הזה".
לסיום הדגיש אתגר כי בדרך הזו אתם מוגנים לחלוטין: "ואז הקוד הזה נגמר, לא משמש כלום לאף אחד. אז גם אם הבנאדם הנוכל צילם את הקוד באיזה אמצעי של מצלמה נסתרת, זה לא משנה ולא שווה כלום, יש כסף ביד ואתם בטוחים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מספיק!!!!
    אנצי! 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שצריך זה שהאקר ישים לך וירוס בנייד ואז הוא יודע לאן אתה הולך,מה אתה עושה,כל הסיסמאות והכתובות הוא יגיע דרכך לאחרים! גם כשקונים מצלמה או טלפון,הוא פורץ לחנות ב-2 שיטות:פיזית ומתקין מצלמות או שמשתמש במצלמות כדי לדעת מה הקוד מוצר ואז שם וירוס במוצר שרק עכשיו קנית!!!! וזה גורם לאיכון,חסימת שיחות,העברת וירוסים, חסימת לינקים וכו'!!!!
    סגור
  • 3.
    הבנקים לא מעוניינים בפתרון - זה קל
    אילן 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו כל אפליקציה - שליחת קוד לסלולר ולחיצה על אישור. זהו , כל העניין פתור
    סגור
  • 2.
    אפליקציה קירבה יכולה לפתור את הבעיה
    דודו 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפליקציה שתתקשר עם הכספומט וכרטיס עם ואייפאי יכול לעבוד מעולה עם כספומט שלא צריך לדחוף אליו את הכרטיס
    סגור
  • 1.
    גנבי כספומטים
    מאיה 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היבנתי שום דבר ממה שהוא אמר
    סגור
  • הכספומט
    נאור 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה נכנסים לאפליקציה שלכם כמו פה? ולא לכולם יש צורך באפליקציה יש פשוט קוד מהבנק וזהו. עם נפה עלאק
    סגור