דיגיטל וטק

המחיר של אפל ווטש יוזל? הטכנולוגיה החדשנית שתוריד עלויות

לאחר עבודה של כשלוש שנים, ייתכן ובקרוב חברת אפל תשלב בייצור של השעון החכם שלה חלקים שיוצרו בידי מדפסת תלת-ממד. אף שמדובר בשינוי יקר להליך הייצור, ייתכן שבטווח הרחוק הוא יוזיל את מחירי האפל ווטש
מערכת ice | 
אפל שעון חכם
האם בזכות הפיתוח החדש של אפל כולנו נוכל לשלם קצת פחות על השעון החכם של החברה? ובכן מעט מוקדם מדי לדעת בשלב זה, אך לפי בלומברג בהחלט ייתכן כי העובדה שאפל תתחיל להדפיס חלקים קטנים מהשעון דרך מדפסת תלת-ממד תאפשר להוזיל את עלות הייצור, ובכך גם אולי את העלות לצרכנים.
לפי הפרסום, אפל עובדת כבר כשלוש שנים על הטכנולוגיה שתאפשר לה להדפיס חלקים בתלת-ממד, ובפרט את שלדת המתכמת בחלק מהדגמים של השעונים החכמים שלה. השינוי באופן הייצור יאפשר לחברה להיות גמישה יותר בהליך כולו, לקצר אותו ואולי גם יאפשר לה לשלם עליו פחות. כיום החלק המדובר מיוצר באופן המסורתי בעזרת מכונת CNC.
עם זאת, בבלומברג מעידים כי המעבר להדפסה תלת-ממדית של חלקי המוצרים תהיה יקרה לטווח הקצר, אך לטווח הארוך ייתכן ואנו כן נחוש בהשלכות החיוביות שלו. בעת זו לא ידוע אם התכנון של אפל גם רלוונטי למוצרים אחרים, כמו מוצר הדגל - האייפון.
ואם כבר הזכרנו אייפון, אפל הודיעה השבוע כי השקתו של אייפון 15 ומוצריו הנלווים תתקיים ב-12 בספטמבר ב-20:00 בערב שעון ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה