דיגיטל וטק

מאסק וצוקרברג משלבים כוחות: תכניות ממשלת ארה"ב למהפכת ה-AI

על רקע העלייה המטאורית של הבינה המלאכותית בשנה האחרונה, ממשלת ארצות הברית תקיים לראשונה פורום בנוגע למערכות ה-AI בו ייקחו חלק גם שניים מאנשי הטכנולוגיה החזקים ביותר בעולם, אילון מאסק ומארק צוקרברג. אז מי עוד ישתתפו במפגשים ואילו הגבלות יוטלו על הבינה המלאכותית?
מערכת ice |  1
אילון מאסק מארק צוקרברג (צילום פייסבוק מארק צוקרברג ויקיפדיה)
על רקע העלייה המטאורית של הבינה המלאכותית בשנה האחרונה, ממשלת ארצות הברית תקיים לראשונה פורום בנוגע למערכות ה-AI בו ייקחו חלק גם שניים מאנשי הטכנולוגיה החזקים ביותר בעולם, שרק לאחרונה פתחו בתחרות גדולה עם הקמת הרשת החברתית החדשה של צוקרברג, תארד'ס, שקמה כמתחרה לטוויטר שבבעלותו של מאסק, ובנוסף כל הדיבורים סביב קרב אגרוף שעשוי להיערך בין השניים. כך פורסם היום (רביעי) בתקשורת האמריקאית.
בנוסף לצוקרברג ומאסק, מי שייקחו חלק מפורום שמתכנן הסנאט האמריקאי יהיו מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה, מנכ"ל חברת האם של גוגל, אלפבית, סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל OpenAI, החברה שלמעשה עומדת מאחורי ChatGPT סאם אלטמן, מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג, מנכ"ל גוגל לשעבר אריק שמידט ועוד מספר בכירים בתחום.
למעשה, הכינוס הראשון בנוגע למהפכת ה-AI העולמית של הממשל האמריקאי ייערך ב-13.9.2029, כאשר מתוכננים לאחריו עוד מספר מפגשים בנושא החשוב. המפגשים כאמור ייערכו בנושא הבינה המלאכותית, והשפעותיה בהווה ובעתיד על האנושות. מי שיזם את המפגש הוא . מנהיג הרוב בסנאט, צ'אק שומר. הדיונים עשויים לעזור לסנאט האמריקאי להטיל מגבלות כאלה ואחרות על תעשיית ה-AI.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיות פושעת פלילית שביטלה את ועדת החקירה למח"ש. מח"ש מט
    גיל 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיות פושעת פלילית שביטלה את ועדת החקירה למח"ש. מח"ש מטייח פשע של השב"כ. השב"כ מסתיר שעובדת של אלשיך רצחה את הזוג כדורי. יום לאחר ששלחתי ליומעשית את הראיות השב"כ המציא שהרוצח הוא מדעאש. חיות, שב"כ, היועמשית והמפכ"ל עוברים על החוק מסיבות פוליטיות. הרוצחת, חולת נפש, רוצחת סדרתית, חופשיה כמעט חמש שנים, המשפט בדלתיים סגורות והם לא נותנים לי להציג את הראיות. צריך למחוק את הרווחים docdroid . net / arh542g היא כותבת תגובות בישראל היום בשם של ~2 מיליון
    סגור