דיגיטל וטק

סנטינל וואן תימכר? זה הסכום אותו דורשת החברה

חברת הסייבר הישראלית סנטינל וואן הנסחרת בשווי של 4.2 מיליארד דולר עשויה להימכר, זאת לאחר שהמניה נפלה ב-80% בשנתיים האחרונות בעקבות זאת הפכה החברה כיעד להשתלטות
מערכת ice | 
עובדי סנטינל וואן (צילום סנטינל וואן)

האם חברת הסייבר הישראלית סנטינל וואן הנסחרת בשווי של 4.2 מיליארד דולר בדרך להימכר? זאת אחת האפשרויות שבוחנת החברה. בנוסף קיימות אופציות אסטרטגיות נוספות. כך דווח ב"רויטרס". בעקבות זאת זינקה המנייה של החברה בוול סטריט ב-16%.

מניית החברה נפלה ב-80% בשנתיים האחרונות, מה שהפך אותה יעד להשתלטות. סנטינל וואן שכרה את שירותיו של בנק ההשקעות קטליסט במטרה שיסייע לה בשיחות מול רוכש פוטנציאלי. מספר גופים כבר הביעו התעניינות ראשונית אך הסכומים אותם הציעו לא היו קרובים לדרישת החברה.

סנטינל וואן הייתה הנפקת הסייבר הגדולה בתולדות ישראל והגדולה ביותר של חברת סייבר אי פעם. היא מנוהלת כיום על ידי תומר וינגרטן. ההנפקה בוצעה בעיצומה של הקורונה בשווי של 9 מיליארד דולר, הניבה לחברה גיוס של 1.2 מיליארד דולר והבטיחה לה יציבות פיננסית לאורך תקופה ארוכה. החברה מגנה על מכשירי מובייל ומחשבים, מחשוב, ענן וכ'ו, זאת באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית המזהה התנהגות חריגה של תוקפים. למרות זאת החברה לא החזיקה ונאלצה לפטר 5% מכוח האדם שהעסיקה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה