דיגיטל וטק

האקסית של מאסק על הקשר ביניהם: "ההתמחות הטובה ביותר"

גריימס, מוזיקאית ואם לשניים מעשרת ילדיו של האיש העשיר בעולם חושפת את מערכת היחסים שלה עם מאסק, בראיון שפורסם לפני יומיים, תוך שהיא הסבירה את הרקע להתנהגות התמוהה של האקס
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום unsplash, shutterstock)

מערכת היחסים הרומנטית לסירוגין שהחלה בין גריימס למנכ"ל טסלה ו-Space X אילון מאסק בשנת 2018, הייתה כמו "ההתמחות הטובה ביותר אי פעם" לפי דבריה של גריימס או בשמה המלא קלייר בוצ'ר.

גריימס התראיינה ביום שלישי ודיברה על מערכת היחסים שלה עם האיש העשיר בעולם: "הוא גנרל גדול", היא הציגה גם תובנה מדוע המיליארדר מכניס את עצמו באופן שנוי במחלוקת למגוון נושאים חברתיים, כולל הגברת תוכן שרבים רואים בו כטרנספובי בפלפורמת המדיה החברתית שלו X לשעבר טוויטר: "מאסק מתנגד לניתוחים מגדריים המפריעים לפוריות הטבעית, זה קריצה לקיבעון שלו עם שיעורי הילודה העולמיים, מה שהוא קורא לו "תת האוכלוסייה" אמרה גריימס.

גריימס התייחסה לשינוי שם הטוויטר: "הוא היה רק בטוויטר ולא היה מרוצה מהשיח והויכוחים ברשת, לבן המשותף שלנו בן השלוש יש אובססיה לחלל לכן הוא מכונה X, לילדים יהיה חינוך די אינטנסיבי, להיות הבן של מאסק לא דומה כמו להיות ילד של מישהו אחר.

כזכור למאסק ישנם עוד שבעה ילדים נוספים בגילאי 17-19 מגרושתו ג'סטין ווילסון ותאומים שנולדו בשנת 2021 משיבון זיליס, מנהלת באחת מהחברות שלו- ניורלינק. בשנה שעברה אחד מילדיה הגדולים של מאסק עבר ניתוח לשינוי המגדר מזכר לנקבה וניתקה את הקשר עם אביה: "לא יכול להיות בקשר עם כולם" אמר מאסק בנוגע לילדיו בחודש אוקטובר האחרון והוסיף: "יש לי קשר טוב עם שאר ילדיי"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה