דיגיטל וטק

מנכ"ל הסטארטאפ הישראלי למינר מגיב לראשונה לאקזיט הענק

עמית שקד, מנכ"ל ומייסד שותף של למינר, מגיב לרכישת החברה ע"י רובריק במעל 200 מיליון דולר: "שיתוף הפעולה עם רובריק מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו מוכנות מלאה יותר להתקפות סייבר"
מערכת ice | 
עמית שקד ואורן אברהם (צילום יח"צ)
חברת רובריק (Rubrik), אשר מפתחת ומספקת פתרונות אבטחת מידע בארכיטקטורת אפס אמון, הודיעה היום (שלישי) כי חתמה על הסכם לרכישת הסטארט-אפ הישראלי למינר (Laminar), תמורת בין 200 ל-250 מיליון דולר. למינר פיתחה פתרון אבטחה לזיהוי מקדים של פרצות מידע מהענן (DSPM).
עמית שקד, מנכ"ל ומייסד שותף של למינר הגיב, "תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם הביאו עמם עלייה בסכנות סייבר, ובעיקר באיומי הצללים – כאשר ליותר ויותר ארגונים אין מודעות ונראות לגבי המידע שהם מחזיקים, ולכן הם גם חשופים יותר למתקפות ואינם יכולים לצפות אותן מראש. שיתוף הפעולה עם רובריק מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו מוכנות מלאה יותר להתקפות סייבר, והשילוב בין בטיחות סביבת הענן ליציבותה יסייע בעתיד ליצור יותר חוסן עבור ארגונים על מנת שיוכלו להתמודד עם כל איום במרחב המקוון, ובכל שלב של מתקפת הסייבר".
מייק טורנינקסה, Chief Business Officer ברובריק ברך על הרכישה: "רובריק ולמינר חולקות חזון משותף,  כאשר הטכנולוגיה ויכולות הביצוע והחזון משלימות את מפת הדרכים החדשנית של רובריק. יחד, הצוותים שלנו יוצרים ערך ויתרונות ללקוחות על מנת לספק להם חוסן במאבק המתמשך נגד איומי הסייבר המתגברים בעולם".

הפתרון של למינר יאפשר לרוכשת, רובריק (Rubrik), להגדיל את היצע פתרונות הסייבר שלה בסביבות הענן, ה-SaaS והארגון. במסגרת עסקת הרכישה, למינר תמשיך לפעול ממשרדיה בתל אביב ותהווה את הבסיס למרכז המו"פ של רובריק בישראל, לצד מרכזיה בבנגלור (הודו) ופאלו אלטו (קליפורניה).
תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית והמעבר לענן מציבים סיכונים רבים בפני ארגונים קטנים כגדולים, עם כמויות אדירות של מידע אישי שחשוף לפריצות ודליפות. הטכנולוגיה של למינר מסייעת לחברות למנוע את פריצות המידע ולשמור טוב יותר על המידע, דרך מיפוי המידע הקיים בענן וסיווגו, פתרונות אבטחה שוטפת, זיהוי פעילות חריגה, וניתוח מעמיק של ניסיונות הגישה למידע. החברה מספקת לארגונים נראות ובקרה של הפעילות בענן, מאפשרת להגן על המידע בכל אחד מספקי שירותי הענן (לרבות AWS ו-Azure), ומוטמעת ללא התקנת תוכנה (agentless).
הסטארט-אפ הישראלי למינר הוקם ב-2020 על-ידי עמית שקד ואורן אברהם, שהכירו בשירותם ביחידת המודיעין 8200. בתפקידו האחרון עמית ניהל את קבוצת ה-AI של חברת מג'יק ליפ בישראל. אורן שימש כעובד הראשון בסטארט-אפ הישראלי Medigate. במקביל לתפקידיו, אורן מוביל מספר קבוצות חוקרי סייבר שזכו באתגרי CTF (Capture the Flag) נחשבים, והוא נחשב לאחד מחוקרי הסייבר המובילים בתעשייה. החברה מספקת שירותים לשורת לקוחות Fortune 500 בתחום הפיננסים, הקמעונאות והתיירות. עם משקיעיה של Laminar נמנים: Tiger Global Management, Salesforce Ventures, Insight Partners, TLV Partners, SentinelOne, and Meron Capital.
אחד האתגרים המשמעותיים ביותר כיום עבור ארגונים ברחבי העולם הוא היעדר נראות של  דאטה במגוון סביבות. לפי נתונים של רובריק, יותר ממחצית (51%) מהארגונים מזהים את הקשיים בנראות של מידע כגורם המרכזי לאי-סינכרון בין צוותי ה-IT לצוותי האבטחה. כמו כן, לפי גרטנר, תחום ה-DSPM (אבטחת הדאטה בענן) ישנה את האופן שבו ארגונים מזהים וצופים איומים שנובעים מסיכוני פרטיות ואבטחה – וזאת, על רקע ריבוי הנתונים ברחבי הענן שמחייב האחדה של מוצרי סייבר המזהים סכנות פרטיות ואבטחה גם יחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה