דיגיטל וטק

עסקת ענק לפלייטיקה: רוכשת חברת משחקים בכ-150 מיליון אירו

פלייטיקה רוכשת את חברת המשחקים Youda Games בעלת המשחק הפופולארי "מושל הפוקר", ותקלוט 50 חברי צוות חדשים מהולנד ומספרד
מערכת ice | 
פלייטיקה בנאסדק (צילום יחצ)
חברת משחקי הסלולר פלייטיקה רוכשת את חברת משחקי הפנאי Youda Games מידי Azerion, מהחברות הגדולות בתחום, והיא כוללת בתוכה את הזיכיון למשחק "מושל הפוקר" (Governor of Poker 3).

Youda Games
הרכישה נועדה לעורר את המדדים הפיננסיים של פלייטיקה, והינה חלק מהאסטרטגיה של החברה לרכוש זיכיונות מוכחים שיש בהם ערך מוסף בעבורה. שווי העסקה מוערך ב-81.3 מיליון אירו, אך פוטנציאל הרווח יהיה מבוסס על ביצועי העסק הנרכש, שיש לו את היכולת להגיע עד לסכום מקסימאלי של 150 מיליון אירו.
כחלק מהעסקה, פלייטיקה תקלוט אליה 50 חברי צוות חדשים מ-Youda Games מהולנד ומספרד. הפעילות תרחיב את טביעת הרגל של Playtika בעולם המשחקים והטכנולוגיה, כחברה גלובלית מובילה.

Youda Games
"הרכישה של תיק משחקי הקלפים של Youda Games, עם ה-IP החזק שלה, עולה בקנה אחד עם גישת הצמיחה המצטברת האסטרטגית של פלייטיקה של מינוף המומחיות חסרת התחרות שלנו ב-LiveOps וערימת הטכנולוגיה הקניינית שלנו כדי לייעל ולהרחיב משחקים", אמר קרייג אברהמס, נשיא ומנהל כספים ראשי של פלייטיקה.

Youda Games
העסקה צפויה להסתיים עד סוף הרבעון השלישי של שנת 2023. אזריון תספק מידע נוסף הנוגע לעסקה, לצד תוצאות הביניים הכספיות שלה לרבעון השני והראשון של 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה