דיגיטל וטק

אילון מאסק יאבד מיליארדים? אנליסטים מעריכים - טוויטר בדרך להתרסקות

אחרי שאילון מאסק שינה את הלוגו של טוויטר ואת שם החברה ל-X.COM, אנליסטים מעריכים כי מהלך המיתוג מחדש הוא טעות פטאלית של האיש העשיר בעולם, שתביא לצניחה של בין 4 ל-20 מיליארד דולר בשוויה של החברה
מערכת ice |  3
אילון מאסק (צילום unsplash, shutterstock)

למרות שבעלי טוויטר אילון מאסק הסביר את החלטתו לשנות את שמה וסמלה של הרשת החברתית הפופולרית במטרה להפוך אותה לפלטפורמה רחבה לתקשורת ועסקאות פיננסיות, כאשר כזכור מאסק החליט לשנות את שם הרשת ל-X.COM ואת סמלה המסחרי של הציפור ל-X מהבהב, נראה שמבחינה עסקית המהלך פחות מלהיב משקיעים עתידיים פוטנציאליים, כאשר על פי הערכות, שווי החברה, אותה רכש מאסק כזכור תמורת 44 מיליארד דולר, תמחוק בין 4 ל-20 מיליארד דולר משוויה בעקבות המהלך אשר מוגדר כ'טעות פטאלית' של מאסק.

נכון לעכשיו, שוויה של טוויטר מוערך כבר עכשיו בין 15 ל-20 מיליארד דולר, סכום נמוך בצורה משמעותית לעומת 44 מיליארד הדולרים אותם שילם האיש העשיר בעולם עבור רכישת הרשת החברתית.
 

"זו לא עוד סתם חברה שמשנה את שמה, השם טוויטר היה רלוונטי כשהיו הודעות של עד 140 תווים, יותר מזה זה כבר לא ציוץ ציפור" אמר מאסק לאחר ששינה את שמה של הרשת, פלטפורמת ה-X החזויה של הבעלים המיליארדר תחבר את תשתית הטוויטר לרשת X.COM ותכלול יכולות פינטק כמו תשלומים ובנקאות, על מנכ"לית החברה לינדה יאקרינו מוטלת היכולת להחזיר את אמון המשתמשים ברשת החברתית זאת לאחר מספר שינויים והגבלות שערך מאסק בשבועות האחרונים.
 


הכנסות הטוויטר ירדו בחצי לאחרונה זאת לאחר שהיריב הגדולה מטא השיקה את הרשת המתחרה ת'רדס, המהלך המחודש למיתוג השם צפוי להחזיר את תשומת הלב לרשת החברתית אם כי לפי אנליסטים זה לא סביר שיחזיר את ההכנסות שהיו למאסק לפני כן.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ההפך הוא הנכון שמועה טיפשית הוא לא יפסיד
    רחל מהשרון 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויפתיע בקרוב אותכם ובגדול זה בדוק
    סגור
  • 1.
    נניח שיש לכם 238 מיליון דולר
    כסף 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסדתם 44 מיליון דולר. לא נורא עדיין יש לכם הרבה. עכשיו תיקחו את כל המספרים ותכפילו פי 1000 !!! זה אילן מאסק. יזם מדהים שעשה גם שטויות. מותר לו.
    סגור
  • עוד תופתע הוא לא יפסיד. זה בדוק (ל"ת)
    רחל 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור