דיגיטל וטק

Wix מסתערת על ה-AI: המניה קופצת אחרי התכנית החדשה

פלטפורמת בניית האתרים החלה לצנוח בבורסה עם עליית ChatGPT וחבריו, וכעת משיבה בכלי בינה מלאכותית משל עצמה. המניה קפצה ב-4.7%
איתן לויטס | 
וויקס (צילום Magma Images)
Wix חשפה אתמול (שני) את מחולל האתרים החדש שלה המבוסס על בינה מלאכותית. המחולל נועד ליצור אתר שלם עם טקסט, תמונות ופתרונות עסקיים תוך שניות ספורות.
הדיווח הקפיץ את המניה בנאסד"ק ב-4.7%, שעומדת כעת על כ-83 דולר. העלייה מגיעה לאחר תקופה שלילית בבורסה, בעקבות עלייתם של הצ'אטים החינמיים מבוססי ה-AI, שמסוגלים גם לספק בקלות קודים לבניית אתרים.  
וויקס הודיעה כי כלי AI יאפשרו חוץ מבניית האתר, גם כלי ניהול לעסקים, וקבלת אסטרטגיות אישיות המבוססות על ניתוחים ומגמות באתר. עוד בתוכנה החדשה, AI Template Text Creator ייצור את כל הטקסט עבור אתר האינטרנט החדש. לאחר בחירת תבנית מוכנה והזנת תיאור קצר של האתר, הכלי ייצר תוכן טקסטואלי ייחודי לכל האתר, כולל עמוד הבית והעמודים הפנימיים. עוד כלים שיינתנו בחולל האתרים הם כלי עיצוב מבוססי AI, וכלי מסחר אלקטרוני.

"אנו מחויבים באופן מלא להביא למשתמשים שלנו חידושים משולבים במלואם, כגון AI Site Generator, שיש להם חוויות משתמש מצוינות כדי בסופו של דבר להניע את הדור הבא של יצירת אתרים", אמר אבישי אברהמי, מייסד משותף ומנכ"ל Wix. "הכלים החדשים הללו ממנפים את החוזק והמסירות של צוות ה-Data Science שלנו, שהיו מובילים בשילוב הכוח של AI ומסירתו ישירות למשתמשי Wix. אנחנו בקצה של משהו מדהים באמת, ונמשיך לקדם את ההצעות שלנו ככל שטכנולוגיית הבינה המלאכותית תתקדם כדי לאפשר למשתמשים להצמיח את העסקים שלהם ולהצליח עם יותר יעילות ויצירתיות מאי פעם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה