דיגיטל וטק

מאסק מפתיע את גולשי טוויטר: הגבלות חדשות ודרמטיות למשתמשים

נטישה המונית של משתמשי טוויטר בעקבות ההודעה הדרמטית הערב של אילון מאסק: "נגביל באופן זמני את מספר הציוצים שמשתמשים יכולים לראות ביום". הנימוק המוזר בפנים
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום shutterstock)
משתמשי טוויטר נתקלו במהלך היום בבעיות לצפות בציוצים, וסברו כי מדובר בתקלה. עד שהגיע הערב הציוץ של המנכ"ל אילון מאסק שמבהיר: זו לא תקלה, זו מדיניות.
בציוץ הלא שגרתי הערב כתב מאסק: "כדי להתמודד עם רמות קיצוניות של כריית נתונים ומניפולציה של המערכת, החלנו את המגבלות הזמניות הבאות: חשבונות מאומתים מוגבלים לקריאת 6000 פוסטים ליום - חשבונות לא מאומתים ל-600 פוסטים ליום - חשבונות חדשים לא מאומתים ל-300 ליום".

הצעד הלא מוסבר של מאסק כבר גרר נטישה המונית של משתמשים את טוויטר, לטובת רשתות חברתיות אחרות. הוא מצטרף לצעד נוסף של הרשת, והיא שמעתה חובה להיות משתמש רשום כדי לשתף או להגיב לציוצים.
 
חלק ממשתמשי טוויטר ברחבי העולם דיווחו היום כי נתקלו בהודעה מוזרה ש"חרגו ממגבלת התעריף בעמוד התוכן האישי, כי לא יכלו לאחזר ציוצים וכי נעלמו להם עוקבים.
רק השבוע דיווחה טוויטר כי הגדילה את ספירת התווים לציוץ ל-25,000 עבור משתמשים בתשלום. החברה ביצעה את השינוי בעמוד הטוויטר הכחול שלה היום, מה שמציין את המגבלה.
בפברואר, טוויטר הגדילה את המגבלה ל-4,000 תווים, ובהמשך הרחיבה אותה ל-10,000 תווים באפריל. באותה תקופה, החברה גם הציגה תמיכה בתכונות עיצוב טקסט כמו מודגש ונטוי. בניהול הקודם, החברה ביצעה שינוי אחד - מ-140 תווים ל-280 תווים - בעשור האחרון. 
עם הרחבת מגבלת התווים החדשה, המשתמשים יכולים גם לפרסם מאמרים ארוכים או סיפורים קצרים לגמרי. מאסק מוודא שלא ייגמרו לך המילים בזמן שאתה עושה את זה. בהשוואה לטוויטר, לפלטפורמות מתחרות כמו Mastodon (500 תווים) ו-Blusky (300 תווים) יש מגבלות נמוכות בהרבה לפוסט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השיגעון שלו בתחום הטכנולוגי לא מתאים לתחום השיווקי
    נועם 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמתאים כממציאים משהו חדש לא עובד אםהוא גורם לנסות להמציא את האנושות
    סגור